Končno pa smo dobili nov logotip. Z oblikovalko Natašo Kastelic sva sodelovali že večkrat, oblikovala je logotip za spletno trgovino Avita. Napisala sem ji nekaj svojih želja in poslala skico logotipa. Ona je to skico spremenila v logotip in mi ga poslala v ogled. Nisem ga mogla sprejeti, ni bil pravi. Na srečo je Nataša potrpežljiva, zato sva poiskali nove ideje in na koncu je nastalo tole:
Nov logotip mojega podjetja
Želela sem preprost in vizualno jasen logotip, ki ne bo preveč ezoteričen, ker tudi sama nisem takšna. Zgornje kapljice seveda predstavljajo pet elementov. Meni je logotip zelo všeč, kakšno pa je vaše mnenje?
Najbolj razveseljivo pa je, da Natašin mož Primož pripravlja novo spletno stran Energijskega centra. Oblikovno in funkcionalno sva jo že končala, sedaj moram "samo" še napisati besedila za posamezne rubrike in mu jih poslati. Uf, dela res ne zmanjka.
P.S. (dodano 22. 12. 2014)
Tole pa je bil moj prvoten osnutek za logotip - ha, ha, ha, kaj je iz njega nastalo ...
Prva "navodila" oblikovalki Nataši, kakšen logotip bi rada
Gospa Helena ,meni je podoba novega logotipa zelo všeč!
OdgovoriIzbrišiHelena, všečno!!!! Zelo!
OdgovoriIzbrišiJoj spletna stran... Verjamem, da trud ne bo zaman. Spletna stran moževega podjetja bo menda po petih letih delovanja vendarle ugledala luč:). A sva se ravno nekaj dni nazaj pogovajala o spremembi logotipa. Morda pa kmalu :)
Bodite kar se da lepo! In ujemite vse žarke sončka!
Čas je za spremembe! Najavlja se nova perioda 9, ki bo bolj dinamična, odnosi se bodo spremenili na vseh področjih, zato sem povezala izdelavo nove spletne strani z izdelavo novega logotipa. Tudi meni je všeč - mislim, da paše k nam.
OdgovoriIzbrišiLP
Helena
Čudovit logotip. Diši po alternativi. Pri razporeditvi barv bi upoštevala strani neba. Kaj pa podpora?
OdgovoriIzbrišiJaz bi spremenila tudi ime. Poznate numerologijo?
Energijski center prinaša število 52 in je kakor število 43.
To število pa je nesrečno število. Predstavlja revolucijo, prevrate, konflikte, neuspehe in preprečevanje.
Morda ste kaj takega že občutili?
Lp, Andreja
Andreja, hvala za dodatne informacije. Imena ne bom spreminjala, ker bi potem uničila 10 let grajenja blagovne znamke. Kako ste naredili analizo, ste upoštevali tudi črki d.o.o., ki sta del uradnega imena firme?
IzbrišiJa, včasih smo res revolucionarni, celo preveč, v časovnem smislu enostavno prehitri.
LP
Helena
D.o.o nisem upoštevala. S tem vam pa prinaša 7, kar je OK.
OdgovoriIzbrišiLp, Andreja