sreda, 11. junij 2014

Piše vam Daša

Hau,hau, piše vam Daša. Sem pri Heleni na počitnicah. Zjutraj sem jo počakala pred fitnesom, potem pa sva šli na tržnico. Pridno sem čakala, ko je kupovala zelenjavo in sadje, ter pazila, da ne bi pozabila zaviti k mesarju.

O, kako se je razveselil moj smrček, ko je mesar na tehtnico položil lep kos govedine. Doma je bila gurmanska pojedina. No, s tistim korenčkom me res ne bi trebala siliti, ampak baje bo moja dlaka lepša. Vse za lepoto.

Sedaj se hladim na ploščicah in sanjam o drugem delu mesa, ki ga je Helena zaenkrat skrila v hladilnik. Ga imam dobro na očeh, da ga slučajno ne bi pojedel ata kos. On si naj sam poišče črve!




4 komentarji:

  1. Lepe počitnice za ljubko Dašo:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daša je najboljši pes za čuvanje, vse uboga, prijazna je, zabavna. No, to da mi je med malinami skopala veliko luknjo, ki jo vsakokrat poveča, bo ostalo med nama ...

      LP
      Helena

      Izbriši
    2. Daša je fantastična, z veseljem jo pazim. Še moj lastni pes, ki sem ga imela pred dvajsetimi leti, me ni tako ubogal ... No, to da mi je med malinami skopala veliko luknjo, ki jo vsakokrat še poveča, bo ostalo med nama:)

      Izbriši
  2. Ljubka je! Saj počitnice so vedno za razvajanje:)

    OdgovoriIzbriši