sobota, 21. september 2013

Murgle - še več rožic v septembru

Tako, še eno rundo fotografij iz murgelskega vrta sem pripravila. Nočem niti slišati, da jih je preveč ... Opazila sem, da se pri nalaganju slik zgubi veliko kakovosti, kot da bi fotografijam google odvzel dušo. Škoda, ampak nič se ne da narediti, vsaj jaz ne poznam nobenih trikov.












Ko spomladi sadim rožice po saditvenem načrtu, jih je vedno nekaj odveč. Posadim jih skupaj, kot so nekdaj iz ostankov testa delali kvasenice in pice, ter upam, da se bodo razumele. Ta kombinacija se je uspešno borila proti vročini, sedaj pa blesti v vsej svoji lepoti. Gomoljne begonije, ki jih je požgalo sonce, zopet poganjajo. Kako vztrajna je narava!

4 komentarji:

  1. Izvirne kombinacije...najlepše takrat ko nastanejo naključno... čudovito!

    OdgovoriIzbriši
  2. Trave in koprive so enkratne! A ni škoda, da je že jesen, še par mesecev pa bo vse preteklost, pa ravno, ko ponovno prihajajo k sebi...
    lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Ga. Helena,
    vaše rožice so čudovite. Na vaš blog sem prišla preko bloga žal pokojne Ruth. V vseh vaših zasaditvah se vidi njen vpliv - kombiniranje barv, tekstur, vse malo na divje...res enkratno. Zanima me še kaj raste po zidu (mislim, da je 11. slika) - tisto zeleno kot trta? Ali je to vitičasta vinika?

    Še več rožic dajte ;-)

    LP Martina

    OdgovoriIzbriši