četrtek, 1. avgust 2013

V Afriki pojejo tudi po prleško

Kot stalni bralci že veste, sem velik lokalni patriot. Slabo se vam piše, če ne veste, da je Ljutomer glavno mesto Prlekije in da Prlekija leži na tej strani Mure. Na drugi strani je Prekmurje. Smo si vsi zapomnili???

Moj lokalni patriotizem pa se je včeraj povečal za najmanj 100%, ker sem na www.prlekija-on.net našla posnetek, kako afriški otrok poje prleško pesem "Dere sen jas mali bija". Kot Prlečka vam lahko zagotovim, da je naglas malega pojočega Afričana zelo pristen - obvlada!

Posnetek pesmi "Dere sen jas mali bija": tukaj

Iz Zavoda Marianum v Veržeju so v vrtec Namaachi očitno poslali zelo zavedne lokalne patriotinje. Bravo!

Prevod: Dere sen jas mali bija = Ko sem bil majhen

5 komentarjev:

  1. Oho gospa Helena,tudi jaz sem Prlečka!Dere sen jas mala bila,sva se z dedekom med mojimi osnovnošolskimi počitnicami s kolesi vozila v Ljutomer v Škrajnarjevo(ne vem če sem pravilno zapisala)slaščičarno.Kremšnite,sladoled,kokta....Ja,in obvezno Zvitorepec mi je vedno kupil za branje.Leta tečejo in sedaj nekaj čez Abrahama vLjutomer hodiva z možem na grobove.Včasih naju pot zanese skozi Stročjo vas,kjer je bila (ne vem če je še)trgovina kjer so prodajali pisane marmeladne cukre iz steklenih posod z malo lopatko.Ah lepi časi,pesem pa z velikimi očmi poslušajo moji vnuki.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zgornji zapis,lep pozdrav

    Jelka

    OdgovoriIzbriši
  3. Vrhunski posnetek!!!
    Mene pa spomni na 5. razred Oš... ko smo jo na vseh izletih prepevali... in... sem jo... slučajno pred par meseci na dolgočani vožnji naučila hčerko, ker se ji je zdela zabavna. Sicer pa šele sedaj ugibam, če je bil naš razrednik Prlek...
    Ah, ko me pa to takrat ni zanimalo:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uf, šele sedaj vidim, kako znana je ta prleška pesem. Škrajnarjeve slaščičarne več ni, sedaj je druga, ki se imenuje Rogljiček.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši