četrtek, 22. avgust 2013

Mini dopust na Klopinjskem jezeru

V zadnjem času se mi pogosto dogaja, da na potovanja in izlete vzamem samo kompakten fotoaparat (trotlco), potem pa še teh fotografij ne objavim in obležijo nesortirane v neki datoteki.

Na moj mini dopust me je tudi tokrat spremljal kompakten fotoaparat,


Ne, nisem se udeležila teka okrog Bohinjskega jezera, samo spremljevalka sem bila dokaj hitremu konjičku, ki je razdaljo pretekel v 1 uri in 5 minutah. Če bi ubogal moj nasvet in si končno kupil nove tekaške hlače, bi bil vsaj za minuto ali dve hitrejši ...



V bližini jezera je potekal turnih v speed badbintonu. Odlična športna panoga, kjer moraš biti močan, hiter in zvit.


Toliko sem plavala v toplem Klopinjskem jezeru, da sem utegnila narediti samo eno sliko iz hotelske sobe, pa še ta skoraj ni vredna objave. Odličen kraj, če se želiš spočiti, saj se zvečer slišijo samo črički, tako mirno je. 



Edino sliko z rožicami sem naredila v vasi pod razvalinami gradu Griffen - vem, neodpustljivo ...



Tole je videl griffenski graščak, ko je pogledal s svojega obzidja


Sodoben graščak, ki se bolj sprašuje, kdaj se bo končno lahko umaknil z vročega sonca in se ohladil s pijačo. Ja, v prejšnjih časih bi mu hladno pivo prinesla dekla ...


Še dokaz, da sem res bila na gradu


Obiskala sem Obirski slap (v bližini kraja Wildenstein), ki je eden najvišjih v Evropi (nekaj nad 50 metrov)


Otroci so se zabavali in bili pošteno mokri. Starši so jih pustili, da so raziskovali in se veselili pod mogočnim slapom.


Za konec zelo lepih mini počitnic še avtoportret. Prijatelj R., koroški Slovenec, ki sva ga s prijateljem D. nato obiskala, se namreč ni pustil slikati za blog. Res ne razumem, zakaj je tako sramežljiv ...

2 komentarja:

  1. Hvala za delitev lepih mini počitnic.

    OdgovoriIzbriši
  2. Helena, hvalaaaaaaaaaaaaaa!Navdušena sem! Tako premalo poznam avstrijsko koroško....da je že skrajni čas, da jo bolje raziščemo....

    OdgovoriIzbriši