četrtek, 6. junij 2013

Murgelske sezonske rožice se predstavljajo

Tako, pa se je začelo! Težave s komarji, namreč. Kljub komarnikom, se je včeraj enemu uspelo izmuzniti v stanovanje. In to kakšnemu! Bil je tako vztrajen, kot najboljši ljubimec - in to do pol dveh zjutraj. Takrat sva končala najino "ljubezensko" razmerje: on je slavno umrl, jaz pa sem osamljena šla v posteljo.

Ob malo višjih temperaturah bodo komarji ponoreli in letos jih bo res veliko, saj imajo dovolj vode za razmnoževanje.

Moje rožice pa so prvo noč preživele brez zaščite. Joj, s kakšnimi težavami se ukvarjam na začetku junija ...

Tako, tukaj so fotografije letošnjih zasaditev. Pri nekaterih kombinacijah sem negotova - kako dobrodošla bi bila Ruthina potrditev. Poskusila sem vnesti čim več elementa ognja (rdeča barva), vendar je bilo težko. Ruth je vedno trdila, da v kombinacijah potrebujemo belo barvo za osvežitev in kontrast. Prav moje kombinacije so dokaz, da to še kako drži.










1 komentar:

  1. Raznorazne kombinacije rožic-za očke spočit.Pogrešamo Ruth in njene nove smernice zasaditev.
    lp
    Jelka

    OdgovoriIzbriši