nedelja, 8. julij 2012

Nazaj sem!

Kar nekaj odmora sem si vzela na blogu, upam, da ste me vsaj malo pogrešali ...

Med tem časom se je zgodilo veliko stvari, tako da sploh ne vem, kje začeti.

1. Bila sem na dopustu v Malem Lošinju in uživala. Če vam povem, da se niti enkrat nisem selila, potem je vse jasno (za neredne bralce bloga - povprečje je 2 do 3 zamenjave sob).

2. Po dopustu pa stres, saj znova prenavljamo spletno trgovino Avita. Nekaj popravkov je vidnih, drugi še pridejo, ker bodo predvsem vsebinski.

3. Naredili smo tudi katalog izdelkov iz spletne trgovine. Poudarek je na fotografijah in ne toliko na besedilu, saj smo pač spletna trgovina in majhno podjetje, ki mora varčevati tudi pri katalogih. Začetek je, s katalogom smo vsi zadovoljni in komaj čakamo, da bo natisnjen.

4. Že četrti dan sem na postu - pijem samo vodo, ker mi je to najlažje. Prve tri dni sem imela težave s črevesjem, zato tudi nisem bila lačna. Danes so se mi v ustih nekajkrat pojavili zelo intenzivni okusi po hrani. To poznam od prejšnjih postov. Prav zanimivo je, katere jedi se pojavljajo, tudi tiste, ki jih skoraj nikoli ne jem.

5. Upam, da pridete na moje brezplačno predavanje v sredo, 11.7.2012 ob 18.30 v Kalček (Ljubljana Šiška). Tema bo Črevesje, prehrana, alergije - idealno za ta letni čas.

Objavila bom fotografije rožic in z dopusta, brez skrbi. Zdaj pa na tajsko masažo, med postom se je treba malo razvajati.

2 komentarja:

  1. Imam eno veliko prošnjo, glede predavanja. Sam sem planiral, da bi prišel, vendar slabo, kajti vmes je prišel neodložljiva obveznost. Resnično bi vas prosil, če bi lahko naredili kratek povzetek predavanja.

    Že v naprej se vam iskreno in najlepše zahvaljujem.

    OdgovoriIzbriši
  2. @aha: Zelo mi je žal, da ne boste mogli priti na predavanje. Vendar povzetka ne bom naredila, ker nimam časa. Poleg tega bom na predavanju povedala toliko različnih in zelo zanimivih stvari, da kratek povzetek ne bi bil možen.

    Res bom morala napisati knjigo - zadnjič mi je kolegica astrologinja povedala, da je to moja življenjska naloga. Problem: kakšno temo naj izberem?

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši