Fascikel je v tem primeru lahko tudi datoteka, predal, škatla ... Naročila sem se namreč na dnevne novice Siplify, zato vsak dan dobivam koristne nasvete o poenostavljanju življenja. V tem podjetju obvladajo posel: na nek način so agresivni z reklamami, po drugi strani pa dovolj simpatični, da jim ne zamerim.
V Simplify svetujejo, da na začetku vse naloge damo v en fascikel (mogoče si še lažje predstavljamo predal za elektronsko pošto). Kljub velikemu številu nalog se ne smemo obremenjevati s tem, kakšne so po pomebnosti ali nujnosti - to pride kasneje.
Najprej naloge ločimo na tiste, ki jih lahko hitro naredimo (npr. v manj kot dveh minutah) in na časovno obsežnejše naloge. Če se le da, časovno nezahtevne naloge takoj opravimo - najhujše je prestavljanje opravil na jutri, saj sami veste. Kadar je teh nalog veliko, za cel dan, jih razdelimo po prioriteti: pomembne ali nepomembne. To je najtežji del organiziranja življenja, saj velikokrat ne vemo, kaj je pomembno, in kaj ne.
Časovno zahtevnejše naloge tudi razdelimo po pomebnosti. Nepomembne lahko odložimo za nekaj časa (če ste jih pravilno sortirali, ne bo škode), pomembne pa razbijemo na več korakov. Zdaj pa nastopi kritičen del, saj na te naloge radi pozabimo, zato moramo enkrat na teden kontrolirati njihovo izvajanje. Najprej se lotimo tistega koraka, ki je najzahtevnejši in za katerega vemo, da nam bo povzročal največ težav. Če ne veste o čem govorim, si kupite knjigo "Pojej živo žabo" - po mojem mnenju bi jo morali prebrati že osnovnošolci kot obvezno čtivo.
Ni komentarjev:
Objavite komentar