sreda, 6. april 2011

Nagradna igra: Kje sem bila?

Spet doma ..., bi zapel Vlado Kreslin. Prav prijetno je priti v pomladno Slovenijo, kjer sonce sije skoraj tako močno kot na dopustu.  

Tokrat vam zastavljam nagradno vprašanje: Kje sem bila na dopustu?

Nagrada bo dnevna krema Lubana z bazičnim pH (ali šampon za tuširjanje ali losjon za telo, vse z bazičnim pH za podporo razkisanju telesa). Kdor prvi sporoči pravilen odgovor (ime države), dobi nagrado. Če vam ne bo šlo, vam bom pomagala z dodatnimi namigi.

V pomoč vam bodo spodnje slike:


 



Kot vedno, prepričljiv dokaz, da sem res bila tam ...

7 komentarjev:

  1. Dominikanska republika!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo, Simona, vi pa zelo dobro poznate Karibe!

    Sporočite mi vaš naslov, da vam pošljem darilo:

    helena@energijski-center.si

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, hvala! Že sporočam...

    Žal jih ne poznam (še) iz prve roke.
    Ni bilo težko. Moj predlog za naslednjič pa je, da slike poimenujete kako drugače :)

    Lp
    Simona

    OdgovoriIzbriši
  4. Sicer nisem vedela kje ste bili, sem pa vesela, da ste se vrnili in jasno, da nas boste spočiti in polni novih doživetij bogatisli s svojimi izkušnjami in znanjem.

    Dobrodošli doma in med nami. Sonja

    OdgovoriIzbriši