sreda, 20. oktober 2010

Zdravje: Predebeli uradniki

Na današnjem treningu me je moj dragi trener Aleš zopet želel prepričati o nujnosti merjenja (oblin). S tehtanjem je že obupal, danes mi je priporočal merjenje obsega pasu/bokov in deleža maščobe. Seveda sem hitro odklonila in mu omenila povezavo med debelostjo in depresijami.

Še dobro, da nisem zaposlena na Japonskem. V brezplačniku Dobro jutro so napisali, da japonskim uradnikom merijo obseg pasu - če so predebeli, jih čaka kazen. Moška zgornja meja je 85,09 cm, za ženske 89,91 cm. Predebeli morajo na posvet k zdravniku, izjemno debeli pa dobijo kazen.

Vse tole je napisano v zakonu, tako da je stvar resna. S takšnimi ukrepi želijo na Japonskem preprečiti epidemijo debelosti, saj bi močno obremenila zdravstveno blagajno.

Nisem si še izmerila obsega pasu, vendar sem navdušena nad idejo o kontroli telesne teže. Res bi lahko samo z zmanjšanjem telesne teže veliko privarčevali. In še nekaj bi se zgodilo: bolnikov bi bilo vedno manj in zdravnikov dovolj.

Predlagam, da začnemo pri poslancih, potem pa pri policistih/vojakih, nato pri zdravnikih, učiteljih ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar