petek, 8. oktober 2010

Rožice: Nostalgija iz Šiške

Bilo je "davnega" leta 2008, ko je balkon v Šiški izgledal zelo divje. Nekaj zasaditev je predlagala Ruth, tiste fru-fru pa so moje. Fotografije so iz septembra in balkona seveda nismo mogli uporabljati. Vseeno mi je bil izredno simpatičen. Tisto leto sem se dokončno naučila, katere rožice lahko rastejo na mojem vzhodnem balkonu. Bambus vsekakor ne!

Pa si oglejmo to šišensko nostalgijo:





















3 komentarji:

  1. Zgleda zanimivo, kot na pol džungla :). Kar pa se bambusa zadeva - mi je razlagala prijateljica, kako se ji je v nekaj letih razrastel po vrtu, in kako močne korenine ima.
    Kljub vsemu moja želja zanj ostaja - verjetno že naslednje leto. Morda tudi zaradi čudovite knjige srbskega avtorja Knjiga o bambusu. Priporočam, toplo!

    Lep pozdrav

    Lidija

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovite rožice. Sploh tista izredno pisana kopriva. Zakaj pa bambus ni primeren?

    Nasvet ge. Lidiji. Če bo sadila bambus na vrtu, naj okoli njega, v zemlji, naredi pregrado, kajti po nekaj letih, če se dobro prime, se tako razrase, da se ga ne bo več znebila. Zrase pa lahko tudi več kot dva metra visoko. Na balkonu pa ni problemov, saj ga omejuje posoda.

    Lep pozdrav

    Helena

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah ja , tole sem še hotela, kaj pa Šiška 2010?
    Me firbec muči.

    OdgovoriIzbriši