četrtek, 6. avgust 2009

Feng shui: Reševanje napak z lončnicami

Mogoče še niste opazili, ampak na spletni strani Feng shui akademije sem objavila članek "Slab feng shui v prostoru? Rešimo jih z ločnicami!". Po mojem mnenju je to eden boljših člankov, ki sem jih napisala. Zelo življenjski in poln dobrih nasvetov, kako s pomočjo rastlin izboljšamo energijsko stanje v bivalnih sprostorih.

Ima ta soba (fotografija je iz članka) dober ali slab feng shui? Takšno vprašanje se mi vedno zdi slabo, tako slovnično, kot strokovno. Ne vem, kakšne so energije v tem prostoru, ker ga moram najprej analizirati. Prav tako je pomembno, kakšni ljudje ga bodo uporabljali oziroma kakšno energijo potrebujejo (yin ali yang).

Ker je članek dolg, sem ga objavila v dveh delih. Kako zelo mi je članek všeč, boste opazili tudi po tem, da sem na Istockphoto kupila ustrezne fotografije. Prijetno branje!

Povezavi do članka:

1. del: Feng shui lončnice
2. del: Feng shui lončnice

Ni komentarjev:

Objavite komentar