sobota, 11. julij 2009

Šiška: Same novosti

Sploh ne vem, kje naj začnem, toliko novosti je. Mogoče pri najbolj pomembni:

1. V gnezdu se je zvalil prvi mladič. Zjutraj ob 8. uri sem videla samo nogico, ko sem prišla iz tržnice pa že celega mladiča. Ležal je na drugem jajcu, neodziven in gol, samo dihanje sem lahko opazila. Zaradi mojih približevanj gnezdu, sta kos in kosovka že čisto besna - vsaj zdi se mi tako. Vesela sem, da improvizacija s senco v redu deluje, tako da lahko starša gnezdo tudi zapustita in gresta iskat hrano.

2. Druga novost je moj mini prenosni računalnik, ki sem si ga danes kupila. Že dolgo sem želela manjši prenosnik in se seveda zopet odločila za Dellovega. Na njem pišem tudi tale prispevek za blog. Moram pohvaliti prodajalce v Big Bangu v BTC, saj so bili zelo prijazni in kooperativni. Ena kritiko pa imam: prodajalec mi je šele na koncu povedal, da so mini prenosniki na voljo tudi v barvah. Jaz sem se vseeno odločila za črnega, vendar je ženskam potrebno to povedati takoj na začetku - tako pri nakupu elektronike, kot avtomobila ali fotoaparata. Samo v vednost, če bo kakšen trgovec zašel na ta blog.

3. Tretja novost: danes se vrne moj dragi možiček (to pomeni, da moram malo pospraviti). Imel je zasebno-službeno turnejo po Nemčiji. Možnosti po vrnitvi sta dve: ali se bo želele preseliti nazaj v svojo domovino, ali pa bo izjavil, da je v Sloveniji najlepše. Ja, pa še tretja možnost obstaja: preselila se bova na primer v Avstralijo ali Havaje. Možno je čisto vse!

Ni komentarjev:

Objavite komentar