sreda, 15. julij 2009

Šiška: Prve fotografije šišenskega princa

Kot sem včeraj obljubila, objavljam nekaj vročih, ekskluzivnih, dramatičnih fotografij iz najlepše urejenega balkona v Šiški ...

Na tej fotografiji se lepo vidi zaščitna mreža na balkonu. Nameravala sem jo odstraniti sredi junija, saj takrat golobi ne bi več gnezdili, vendar jo bomo z veseljem pustili do konca julija, ko bo mladi kos odletel. Hej, a ne gnezdijo kosi potem še enkrat?

Ko sem se s fotoaparatom približala gnezdu, se je ata kos prestrašil (čeprav sem fotoaparat že prej večkrat prinesla na balkon, da bi se kosi navadili). Budno je spremljal moje početje z balkonske ograje. Na tej fotografiji se lepo vidi luknja med mrežo in ograjo skozi katero prideta do gnezda. Zelo majhna je, a ne?

Ata kos se je vseeno prestrašil velikega črnega fotoaparata in odšel na ograjo sosednjega balkona. Hitro sem ga ujela skozi špranjo v zaščitno ograji. Kako lepa barvna kombinacija!

In tako izgleda naš princ! Izvalil se je v soboto, 11.7.2009 in po treh dneh že dobiva puh. Jajca v gnezdu so dobra primerjava, kako je povečal svojo velikost.

Ni komentarjev:

Objavite komentar