četrtek, 2. julij 2009

Internet: Kako uspešno preživeti seminar z Rokom Hrastnikom

Zelo naporen dan je bil včeraj. Bila sem na delavnici Optimizacija internetnega trženja, ki jo je vodil Rok Hrastnik in organiziralo podjetje Lisac & Lisac. Ker sem že bila na Rokovem seminarju, sem vedela, da ne bo trajal od 9. do 17. ure, kot je bilo predvideno, ampak recimo do 19. ure. Kako sem se uštela! Odšla sem ob 21.15 uri, ostali so delali celo do 22. ure, sem danes slišala.

Aha, če še ne veste, kdo je Rok Hrastnik: je vodja internetnega trženja v Studiu Moderna in sicer za vseh 19 držav. Ker je Rok trenutno eden najboljših (slovenskih) strokovnjakov za spletne strani (in vse, kar spada zraven), so njegovi seminarji vrhunski. Tukaj je nekaj nasvetov, kako uspešno preživeti njegov seminar:

1. Najmanj tri dni pred seminarjem ali delavnico morate za najmanj 30% povečati vnos kalorij. Zato, ker seminarji vedno trajajo dalj časa kot je načrtovano in ker ne boste želali oditi domov, kljub lakoti. To se je včeraj zgodilo tudi nam. Organizator delavnice Aleš Lisac je namreč na matematičnem faksu, ki ga je obiskoval v mladih letih, "prešprical" vsa predavanja o verjetnosti. Drugače bi vedel, da je velika verjetnost, da bo seminar, za katerega je pripravljenih 450 folij, trajal dlje kot do 17. ure. Tako pa smo na včerajšnji delavnici ob 12.30 uri dobili sendvič (jaz pa sem si kot izkušena obiskovalka Rokovih seminarjev izborila še solato), vmes vodo in kavo, potem pa nobene hrane več! Hvala, Aleš, danes sem lahko oblekla hlače, ki so mi bile v torek premahne.


Rok Hrastnik v akciji

2. Najmanj tri tedne pred seminarjem ali delavnico povečajte vnos vitamina E in mineralov. Odgovorni so za dober spomin, koncentracijo in stres, kajti le v vrhunski kondiciji boste lahko preživeli Rokov peklenski tempo. Folij je veliko, skoraj vse so zanimive in pomembne. Rok hitro in poglobljeno razlaga, tako da morate biti dobro pripravljeni. Priporočam seveda izdelke iz naše spletne trgovine Avita: laneno olje, zeolit in Cellagon vitale plus ...

3. Če česar ne boste razumeli, vam bo Rok z veseljem pomagal, tudi po seminarju. Je eden najbolj potrpežljivih in radodarnih predavateljev, ki jih poznam. Razdaja sebe, svoje znanje in energijo. Pišite mi in pomagal vam bom, večkrat pove med seminarjem, in to misli resno. Odličen občutek, kot da bi imel pod seboj mrežo. Na delavnici smo bili seveda sami takšni, ki nismo strokovnjaki za spletne strani, moramo pa jo nujno prenoviti. Rok nam je dal ogromno konkretnih nasvetov, za nas pripravil folije s predlogi in seciral spletne strani do "drobovja".

Rok je imel včeraj nekaj "močnih" izjav, vendar sem mu obljubila, da ga ne bom citirala na blogu. Sicer pa meni, da se pisanje blogov za majhna podjetja ne splača (ker vzamejo veliko časa, prodaja pa se ne bo povečala). No, to je edina njegova izjava s katero se ne strinjam.

1 komentar:

  1. Helena, hvala za vse komentarje, tako pozitivne kot tudi glede tistega, kar lahko se izboljsamo (timing:).

    Sem bil prav presenecen, da ste (vsi) zdrzali tako dolgo!

    Sicer pa lahko na timing gledamo tudi kot na bonus: en dan, da izvlecete vse, kar se v enem dnevu da:)

    Da pa razlozim tisti komentar o blogu: ne pravim nujno, da se ne izplaca. Se izplaca. Ampak samo ce se blogu resno posvetimo.

    Tezava je, da ce se mu resno posvetimo, vzame ogromno ogromno casa. Toliko casa, da nam spolzijo med prsti kaksne druge, za posel pomembnejse osnovne stvari.

    Pred leti sem izdal knjigo v ZDA in na njeni osnovi tudi zacel pisati blog. Odlicno. Blog je resnicno pripomogel k rasti prodaje.

    Samo ena tezava: vzel mi je toliko casa, da mi potem nikakor ob vsem ostalem ni uspelo napisati 2. dela knjige:(

    LP,
    Rok

    OdgovoriIzbriši