četrtek, 23. marec 2017

Športni copati - koliko dobi delavec v proizvodnji, koliko trgovina

Na športnih copatih sem opazila že dve majhni luknji, ki bosta seveda postali veliki. Zato počasi razmišljam o nakupu novih copat. To mi je skoraj tako velika muka kot kupovanje očal ...

V stari reviji Öko Test (12/2015) sem našla razdelitev stroškov in dobička, če športni copati stanejo 120 EUR.

Plača v proizvodnji: 2,50

Surovine: 10,00

Drugi proizvodni stroški: 3,50

Proizvajalec: 26,00

Transport in carine: 4,00

Distribucija: 5,00

Trgovina: 45,00

DDV: 20,00

Skupaj: 120 EUR

A se samo meni zdi, da je to grozljiva kalkulacija? Me je kar minilo veselje po nakupu. Sicer pa je baje tako zdravo hoditi bos ...


4 komentarji:

  1. Kaaaaj? Kap me bo zadela! Katastrofalna kalkulacija! Športne copate kupujemo izključno v spletnih trgovinah in še to se držimo načela, da za njih ne damo več kot 70 Eur. Namreč, ko pride ven novi model, stare modele znižajo in lahko kupiš odličen čevelj za primerno ceno. Pa dober nakup, v kolikor se ne boste odločili za bosonogo športanje, hehehe.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uh, tole a je izračun.
    Sama nisem trendi, zato ponavadi kupim razmeroma soliden čevelj za sprejemljivo ceno. Torej... na minus trgovine.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uh, tole a je izračun.
    Sama nisem trendi, zato ponavadi kupim razmeroma soliden čevelj za sprejemljivo ceno. Torej... na minus trgovine.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kar malo dvomim, da dobi delavec 2,5 EUR za copat.

    OdgovoriIzbriši