četrtek, 17. september 2015

Kdo je boljši - Lidl ali Hofer?

Poznate koga, ki ne hodi nakupovat v diskonte? Jaz ne! Ko sem se leta 1997 preselila v Nemčijo, so diskonte obiskovali predvsem nižji sloji. Zelo kmalu se je situacija obrnila in pojavili so se celo nakupovalni vodiči, kot je "Vina pod 5 EUR pri Aldiju". V Nemčiji se namreč Hofer diskonti imenujejo Aldi.

Na tej povezavi si lahko ogledate kratek povzetek testa, kateri diskont je najboljši: Lidl, Aldi (v Sloveniji Hofer) in Netto. Jezik: nemščina.

Zame je rezultat presenetljiv in mogoče bom morala spremeniti svoje nakupovalne navade - sedaj določene izdelke kupujem v Hoferju, ker je enostavno bližje.

Od petih kategorij je v dveh zmagal Lidl (kakovost in izbira), Netto je zmagal pri mesu, Aldi (Hofer) pa v nobeni kategoriji.

Ne mine teden, da ne bi v kakšni od nemških (potrošniških) oddaj preverjali diskontov. To so trgovine, ki so tolikokrat testirane, da si ne morejo (več) privoščiti slabih izdelkov. Spomnim se, da je bilo pred 10 leti drugače, in testi velikokrat porazni. Sedaj je situacija drugačna, na testih zmaguje sadje in zelenjava iz diskontov, tudi kozmetika, hrana in tehnični izdelki.

12 komentarjev:

  1. Kozmetike nikoli ampak res nikoli nisem kupovala v Lidlu. Potem pa sem prebrala test o njihovi zobni pasti, pa sem jo pričela kupovati. Zadnjič pa sem si privoščila še njihov volume šampon in moram priznati, da sploh ni slab. V bistvu je čisto ok in ga bom od sedaj naprej kupovala v Lidlu. Pa lidlove čokolade so zakon, pa čistila in tudi siri so ok., pa da se o ajdovem kruhu sploh ne pogovarjamo (kljub temu, da pečem svojega, si ga kdaj pa kdaj privoščimo), pa testenine imajo tudi dobre, pa ....
    Lep vikend!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mene je pa tole sedaj presenetilo. Nikoli nisem preverjala ne kvalitete ne izdelkov, enostavno tja ne hodim. Ampak če Helena pravi in Vanja pritrdi... potem bo že držalo. Bom šla kaj pokukat...

    OdgovoriIzbriši
  3. Rekla sem si, če je za milijone Nemcev dobro, bo tudi zame :-) Kar pogosto nakupujem v Lidlu in sem zadovoljna s kvaliteto, pa tudi slovenske izdelke imajo, ki so cenejši kot v drugih trgovinah...

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz nisem glavni nabavni za naso druzino. To dela moj moz. Zelenjavo imamo na domačem vrtu, brez kemije. Solate in paradiznika kupljenega sploh ne jem.
    Sodelavke pa velikokrat hvalijo Lidl.
    Zanima me, ali imamo mi enako robo kot v Nemčiji, ali pa je kvaliteta veliko slabsa?
    Pomladi sem sejala solato 5X in mi ni kalila. Sklepam, da je bilo seme staro in samo prepakirano in dobro za slovenske trgovine. Mogoče se motim? Letos sem si to seme sama pridelala.

    Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Vsem hvala za dodatne nasvete in pojasnila. Ne vem, ali izdelki enaki, mislim, da so.

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi jaz določene stvari kupujem tako v Lidlu kot v Hoferju,in lahko rečem ,da sem zadovolljna z njihovimi izdelki.

    OdgovoriIzbriši
  7. Lidl mi že od vsega začetka ni simpatičen, notri je pretemno, preveč nametano, brez reda, preveč agresivno rumeno in modro. Hofer mi je bolj všeč.
    Vedno raje imam manjše trgovine, tudi, če niso tako dobro založene, 1x mesečno grem v kakšno večjo, da nakupim kak priboljšek. Nimam nobenih letakov v nabiralniku, ko kaj rabim grem v trgovino. Ne živim, da jem ampak jem, da živim.

    OdgovoriIzbriši
  8. Še dodam: je res tako težko it k mesarju po sveže mesto? Je treba kupovati pakirano? Zakaj moramo kupiti solato, ki je že narezana in v foliji? To je vprašanje, ne pa Lidl ali HOfer ali kateri drugi sosed.

    OdgovoriIzbriši
  9. Saša: pozabila sem povedati, da v Hoferju kupujem samo eko limone, eko korenje, eko kozice, včasih ajdov kruh, rozine za ptiče, zadnjič sem vložke in občasno kaj od aktualnega programa (tekstil, gospodinjski pripomočki). A, pa še nekajkrat sem kupila mango. Za vse ostalo pa na tržnico, mesnico, dobro pekarno ali eko trgovino.
    Tako da mora biti kakovost še vedno najpomembnejše pravilo. S člankom pa sem želela samo opomniti, da so izdelki v nemških diskontih velikokrat boljši od "soseda" in "avstrijca".

    OdgovoriIzbriši
  10. Lidl je veliko boljši od Hoferja. Prodajalke v Lidlu so bolj prijazne. Pri Hoferju nimajo pojma kaj je to prijaznost. Pri HOFERJU DELA SAMO ENA BLAGAJNA IN ČAKAŠ, DA TE VSE MINE. Naj se gredo učit v Ludlu, kako se mora obnašat prodajalka do strank. Hofer v Brežicah je najslabša trgovina.

    OdgovoriIzbriši
  11. Zdravo
    mene bi pa velikokrat zanimalo KDO peče torte za Lidl ali Hofer
    & kateri peki vlagajo v torte najbolj naravne sestavine ??? !

    OdgovoriIzbriši