sreda, 10. junij 2009

Popravek: Gregor Golobič je star 45 let, ne 54!

Andrej,bralec bloga, me je prijazno opozoril, da Gregor Golobič ni star 54, ampak 45 let. Seveda je to res, saj se je naš politik rodil 20.1.1964.

Sem se zmotila pri računanju ali tipkanju? Hitro sem šla pogledat in ugotovila, da sem se zmotila pri računanju in ga tako nehote postarala za deset let.

Kaj se pa zdaj spremeni v mojih ugotovitvah?

Čisto nič! Golobičev časovni potek horoskopa je namreč takšen (ne bom začela od rojstva, ampak od srednjih let):

34 do 39 zemlja yin
39 do 44 ogenj yin

44 do 49 kovina yang
49 do 54 ogenj yang

54 do 59 kovina yin
59 do 64 zemlja yin

(in ne, ne bo umrl pri 64, samo tipkati se mi ne da).

Pri premiku na njegovo "pravo" starost lahko vidimo, da se tudi trenutno nahaja pod vplivom elementa kovina, kot v moji napačni verziji.

V prejšnjem besedilu moramo torej samo popraviti:

V časovnem poteku horoskopa se lepo vidi, zakaj je znova vstopil v politiko: lansko leto, pri 44 letih, je vstopil v 5-letno obdobje, ki je povezano z delom v javnosti, samopromocijo in kariero. Od 39. do 44. leta starosti je bil pod vplivom ognja, to je bil element, ki je vzpodbujal dodatno šolanje in izobraževanje, iskanje pomoči pri drugih ljudeh, ukvarjanje s hobiji - krepitev lastnih sil, torej.

Pozorni bralci bodo opazili, da ima zdajšnje obdobje polarnost yang, čez deset let (ko bo res star 55 let) pa bo v yin obdobju. Pri podrobnejši interpretaciji bi se tukaj pojavile pomembnejše razlike, na kratko pa lahko rečemo, da je kovina yang močnejša in udarnejša, zato so tudi izzivi (in napake) večji.

Seveda bi bilo strašno zanimivo, kako bi se sestavil horoskop Gregorja Golobiča, če bi poznali njegovo uro rojstva.

Ni komentarjev:

Objavite komentar