sreda, 11. marec 2020

Slab eksperiment z glutenom

Ne vem, kaj mi je bilo, ampak zadnja dva tedna sem pojedla veliko glutena. Volčja lakota me je pograbila in z užitkom sem v usta dajala kruh. Saj sem pazila, da je bil iz dobrih virov, ampak vseboval je gluten.

Dva tedna kasneje sem najmanj dva kilograma težja in napihnjena kot krof.

Tisti, ki ste že izkusili razliko, če jemo gluten ali pa ne, veste, o čem govorim. Poleg tega so možgani malo bolj zamegljeni in počasni.

Še nekaj je bilo očitno: kruh z glutenom me je nasitil na uro ali dve, potem pa sem bila zopet lačna.

Danes sem pojedla zadnji košček eko lepinje in se poslovila od glutena. Za kazen bom šla ponovno brat knjigo Davida Perlmutterja Požgani možgani.

Aprila se bomo na Facebook strani Avita podrobneje posvetili hormonom in estrogenski dominanci.

Če kdo sumi, da ima, težave z estrogensko dominanco, lahko povem svoje izkušnje:

- Prehrana brez glutena in mleka.
- Jemanje prehranskih dopolnil, kot je vitamin D, magnezij, B-kompleks, probiotiki ...
- Če je treba progesteronska krema, (mazala tri mesece), DHEA (ne prenašam) in pregnenolom (ta mi je zelo pomagal).
- Nujno prehransko dopolnilo je DIM (preberite si več v članku Diindolilmetan (DIM) in estrogenska dominanca).


Iz članka:
"Če estrogenske dominance ne zdravimo, se lahko sčasoma pojavijo hujša obolenja, kot so miomi, endometrioza (zadebelitev tkiv rodil ali izven rodil), menoralgija (močna krvavitev), hipotiroidizem (zmanjšano delovanje ščitnice), lupus, rak materničnega vratu, jajčnikov in dojk."

Ni komentarjev:

Objavite komentar