ponedeljek, 7. oktober 2013

Dvoboji v fitnesu

V fitnesu, kamor hodim na treninge, me ponavadi obkrožajo moški. Nisem si mislila, da bom imela zaradi njih težave z vonjavami. Kako nekateri smrdijo! Pa ne po pristnem moškem potu, kot si mogoče mislite, ampak po dezodorantih. Obema trenerjema sem že večkrat zagrozila, da bom v moško garderobo obesila velik opozorilni plakat o škodljivosti dezodorantov. Nekateri po tuširanju resnično pretiravajo in se nadišavijo, kot da gredo v službo prepoteni, ne pa sveže stuširani in v čistih oblačilih. Kdo bi jih razumel.

Trenutno pa se v fitnesu dogaja še en dvoboj in sicer se (verbalno) bojujem z Matejem, ki ga sploh ne poznam, saj trenira zvečer. Na tablo, kamor si nekateri zapisujejo zaporedje vaj, sem med odmorom,  iz čistega dolgčasa napisala: Helena je najmočnejša. Matej se je zelo razburil nad mojim zapisom in mi poslal odgovor. Seveda mu nisem ostala dolžna in ga izzvala na dvoboj.


Zrcalce, zrcalce na steni povej, kateri je najmočnejši v fitnesu tem?

Tukaj sem se mogoče malo prenaglila, mi je zaupal moj trener Boštjan, saj je Matej res zelo močan. Baje bi dvignil mene in še oba trenerja - seveda so to nepreverjene govorice, se tolažim ... Če bo džentlemensko priznal poraz, potem mi ga ne bo treba pozvati na dvoboj, v kar pa močno dvomim.Vendar že kujem zaroto, kako ga bom premagala na zvit način. Vse je odvisno od njegovega odgovora.  Hej, saj nisem rekla, na katerem področju sem najmočnejša.

2 komentarja: