torek, 2. marec 2010

Zdravje: Brez zoba številka petnajst

Malo vas zanemarjam, ker mi težave dela zob. In to tisti, ki ga nimam več!

Kako pomembni so zobje se zavemo takrat, ko je z njimi nekaj narobe. Mene že nekaj mesecev zaposljuje zob številka 15 (5. desno zgoraj). Že pred desetimi leti je zobozdravnici bil sumljiv, pa ga ni želela uničiti. Sem pa čezenj dobila porcelanasto krono. Lansko leto sem občasno opazila, da se okrog zoba in sinusov nekaj dogaja. Novembra sem se le odpravila na rentgen in Dominik me je "pohvalil", da tako lepega granoloma že dolgo ni videl.

Puljenje zoba ni tako enostavna zadeva, zato sem kar nekaj časa odlašala. Seveda granolom ni čudežno izginil; prejšnji teden sem se končno ojunačila in odšla k dr. Poloni Urbančič. Je ena izmed redkih zobozdravnic, ki puli zobe. To je pogosto fizično zahtevno delo, zato je puljenje bolj domena zobozdravnikov.

Po mojih svežih izkušnjah je za puljenje zob, poleg moči, potrebna tudi potrpežljivost. Vse je potekalo dobro, če odmislimo žaganje zoba na polovico in posamično puljenje korenin, krvavenje, bolečine, ko je injekcija popustila ... Po enem tednu me okrog rane še vedno boli, v bistvu cela desna polovica.

Dobila sem že pet bioresonančnih terapij, eno takoj po puljenju in sicer z materialom, ki ga je dr. Urbančič napraskala iz gnojne korenine. Usta si previdno izpiram s koloidnim srebrom, imunski sistem utrjujem s homeopatikom Kolloid G, pazim na prehrano. In seveda, nekaj dni pred puljenjem sem začela jemati vulkanski prah Zeolit.


Vse to stoično prenašam in se tolažim s tem, da so zaradi granolomov nekdaj umirali. Luknjo bo zapolnil implatat, vendar se moram o podrobnostih še pozanimati.

Resni terapevti so seznanjeni o povezavah med zobmi in organi. Lahko bolni zob vpliva na organ, in obratno. Seveda je tudi mene zanimalo, kakšne težave mi je povzročal bolni zob številka 15.

Dominik mi je dal tabelo, kjer sem prebrala:

- debelo črevo na desni strani (zaenkrat nič ni bilo narobe)

- desno krilo pljuč (že od rojstva slabše razvito)

- različna vretenca, med drugim L4, ki me je bolelo pred 10 leti pa niso našli vzroka

- stopalo (neznansko me je bolelo od gležnja navzdol, prva dva dni po puljenju)

- palec na nogi (b.p.)

- ramena, komolec (desna rama me je bolela nekaj dni pred puljenjem, pa do predvčerajšnjim)

Kar nekaj povezav se je našlo, še posebej stopalo in rama sta me presenetili. Sicer pa tako ni bilo dileme: zob mora ven, saj so takšna žarišča zelo nevarna za zdravje. Kako pogosto pridejo pacienti z rakom in povedo, da imajo v ustih 4, 6, celo 8 mrtvih zob. S skrbno analizo rentgentskih slik bi lahko preprečili marsikatero bolezen. Če dobro razmislim, še vedno umiramo zaradi bolezni zob.

Zobozdravnica dr. Polona Urbančič je dosegljiva na telefonski številki: 031 609 400. Znana je po izredno prijaznem pristopu, je temeljita in odprta za alternativo. Več let je delala v Avstriji, kjer si je pridobila široko znanje. Pri svojem delu še posebej pazi na odstranjevanje amalgama, izvaja pa tudi posebno (moderno) metodo, s katero določi vitalnost zoba.

6 komentarjev:

  1. Draga Helena.
    Držim pesti, da bo kmalu bolje!
    Zimski pozdrav iz Gorenjske,
    Ruth

    OdgovoriIzbriši
  2. Ruth, hvala, danes je že bistveno bolje. Rana se super celi, tudi bolečine so se drastično zmanjšale. Res sem vesela, da sem se znebila gnilega zoba. Sem pa deset dni prej tudi vizualizirala, kako bo puljenje potekalo brez težav.

    LP
    Helena

    P.S.
    Ko se vrneš iz puščave, pridem na svetovanje (se bom dogovorila z mamo Slavko za termin).

    OdgovoriIzbriši
  3. A mogoče veste za kakšno knjigo ali članek, kjer je več informacij o bolnih zobeh in njihovem vplivu na telesne organe?

    Hvala,

    Maja

    OdgovoriIzbriši
  4. Maja: na internetu sem našla švicarsko stran (v nemščini) http://www.symptome.ch/wiki/Zahn-Organbeziehungen. Še posebej prvi in tretji link sta uporabna.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno. Najlepša hvala za povezavo.

    Lep dan želim,

    Maja

    OdgovoriIzbriši
  6. odlicno, hvala za linke : )) v osnovno solo s tem!

    natasa

    OdgovoriIzbriši