petek, 22. junij 2012

Evo, prve fotografije s šišenskega balkona:


Vam je všeč moja avantgardna zasaditev?


Ja, tudi s te strani je obešena plastična folija prav lepa!

Če se sprašujete, kaj počnem, nam povem, da preganjam vrabce, ki uničujejo moje bodalice. Ne vem, zakaj to počnejo, saj jo samo preščipnejo. Ne  uporabijo je za izdelavo gnezda ali pletenje venčkov, zato gre za čisti vandalizem!!!

Ker je moja optimistična teorija ta, da so žejni, sem jim na balkon nastavila vodo.


Improvizirano kopališče za vrabce - bo pomagalo?

Obstaja še ena teorija in sicer, da se igrajo s travami. Ji bom že pokazala, bandi vrabčevski!!! Samo malo še manjka, pa si bom namesto psa omislila mačko. Si je mogoče sposoditi krvoločno mačko, ki bi pazila na vrabce?

P.S.
Na balkonu sem "odstranila" že najmanj 30 strigalic, ki veselo grizejo okrasne koprive. Nekaj jih je še očitno ostalo in nimam pojma, kam so se skrile. Namesto mojih trav naj vrabci raje lovijo strigalice!


Ni komentarjev:

Objavite komentar