ponedeljek, 26. april 2010

Vrt: Spomladanski detajli v Murglah

Že prejšnji teden sem se s fotoaparatom odpravila po murgelskem vrtu in naredila spodnje fotografije. Preden ne bodo več aktualne (oh, ti rastni hormoni ...), jih objavljam:

Heuhere v lončkih so super preživele zimo, tiste na vrtu pa niso tako lepe. V neki knjigi sem prebrala, da jih nekateri jeseni presadijo iz gredice v lonce. Mogoče pa res, saj jih je samo pet.

Listke z imeni host imam nekje spravljene - za občudovanje teh svežih, zelenih listov pa ime sploh ni pomembno. Moji kosi pridno jejo polže, tako da hoste ponavadi ostanejo nepojedene.

Še ena lepotica, ki je posajena v večjem loncu

Takšne tulipane imamo letos

Nekateri bršljani so dobro preživeli zimo, drugi ne. Tale je pravi lepotec ...

Družbo tulipanom dela trdoleska še iz jesenske zasaditve, ki je poleti posajena v svojem loncu

Heuhera caramel ali nekaj podobnega - najlepša je ravno v tem letnem času, ko žari na ne prevročem soncu

Še ena trdoleska, ki je uspešno preživela že dve zimi

Rumena lepotica ...

To pa je nova pridobitev (sedum), ki jo bom kombinirala s travami

Majhni cvetovi, ampak zelo opazni

Svetle barve poživijo temne kote, piše v vsaki dobri vrtnarski knjigi. Jaz sem jih ubogala in v delno temen posadila tale grmiček (imena seveda ne vem na pamet, je pa neverjetno odporen na vse moje napake).

Trdoleska ob atrijskem vrtu, ki jo je letođnja zima zelo zdelala. Morala sem jo radikalno porezati, zdaj pa že veselo žene nove liste.

To se zgodi, če ne ubogaš Ruth glede rezanja sivk. Tale je bila stara samo per let, ampak je zaradi napačne nege postala strašno neugledna. Poleg tega sem jo letos pozimi pozabila zalivati (stala je pod napuščem), zato je veliko vrhov odmrlo. Zanimivo je to, da ima izredno malo korenin.

Super lepo!

Moj ljubljenček - javor (vidim ga, ko sedim za pisalno mizo)

Še ena hvaležna rastlina, ki poživi temen vrtni kotiček

Malo so še neugledne, ampak, boste videli čez nekaj tednov, ah, kaj, čez nekaj dni. Hoste so stare že 5 let in vsako leto večje.

Šmarnice: komaj čakam cvetove. Takrat bom odprla okno in se počutila kot v raju.

Še en hvaležen grmiček, ki bolj statira enoletnim zasaditvam

Trava, ki je, v neki drugi zasaditvi, bila objavljena celo v eni izmed Ruthinih knjig

Zeleni ruj - listi zelo zanimivo rastejo

Vijolice, ki so lahko zelo nadležne, kot plevel

Tudi marjetice je potrebno "držati v šahu", sem se naučila

Ni komentarjev:

Objavite komentar