petek, 11. december 2009

Fotografija: Original ali iluzija?

Bolj kot se staram, manj se ličim (motijo me sestavine v ličilih in njihove posledice na zdravje), čeprav bi moralo biti obratno. Z leti vsi bolj sivimo in barve nas naredijo opaznejše.

Podobno je pri fotografiji. Nobeden, ampak res nobeden resen fotograf ne kaže fotografij, ki niso bile obdelane v enem od številnih programov. Večina profijev in naprednih amaterjev uporablja Photoshop. Seveda sem že iz principa izbrala drug program (ACDSee Pro), ki se ga da uporabljati zelo intuitivno, brez dolgotrajnega učenja in branja navodil.

Do sedaj nisem prav veliko popravljala fotografij, ker za to nimam časa. Včasih sem kakšno obrezala, to je bilo vse. Danes pa sem se pozabavala s programom in nastale so spodnje "umetnine":

To je originalni posnetek, ki sem ga obrezala (predvsem zgornji del)

To pa obdelana fotografija (intenzivnejše barve, več rdeče in modre)
Original

Dodala sem več rdeče

Potemnila, več oranžne in rdeče - moj favorit!

Nauk o fotografiji: vse je iluzija, kar vidimo objavljeno. Na srečo že sedaj obstajajo natečaji, kjer niso dovoljene obdelane fotografije. Upam, da se bodo kmalu pojavili tudi "čiste" fotogalerije, časopisi in revije.

Ni komentarjev:

Objavite komentar