nedelja, 4. december 2016

A ne pretirava?

Ko smo bolni, res bolni, ko nam že Matilda maha s koso, bi za zdravje naredili vse. Čisto vse! Velika večina čaka (pre)dolgo, saj se preventiva ne "prodaja". Izredno malo ljudi se za svoje zdravje briga, še preden zbolijo. To vam lahko potrdijo VSI terapevti.

Zadnjič sem se pred Dominikom (terapevtom in bivšim možem) hvalila, kako visoke doze vitaminov B jemljem. Pogledal me je in se začel režati. "Samo toliko?"

Zdravniki in drugi terapevti, ki v svoje delo vključujejo tudi prehranska dopolnila, uporabljajo dosti višje doze, kot mi, navadni uporabniki. Priporočeni dnevni vnos (PDV) je v EU tudi zelo nizko postavljen, že v ZDA so doze višje.

Strokovnjaki (zdravniki, terapevti), ki se ukvarjajo z razstrupljanjem telesa (okoljski strupi, težke kovine), avtoimunskimi boleznimi ali zdravljenjem raka so namreč ugotovili, da so pacienti popolnoma podhranjeni. To so seveda ugotovili z laboratorijskimi testi.

Pacienti so vedno bolj kompleksno bolni (imajo več velikih zdravstvenih težav), hkrati pa imajo izredno pomanjkanje vitalnih snovi (vitamini, minerali, encimi, aminokisline ...). Zato vedno, še preden začnejo z zdravljenjem, naredijo laboratorijske preiskave. 

Ko imajo na mizi vse podatke, najprej začnejo z ortomolekularno terapijo (pacienta napolnijo z vitalnimi snovmi). Zdravniki in terapevti so namreč ugotovili, da resno zdravljenje, brez napolnjenih zalog, sploh ni možno. Poleg tega so stranski učinki pri zdravljenju večji in zdravljenje traja dlje časa.

Naše stranke, ki kupujejo v Avita, so velikokrat zaskrbljene, ker jim svetujemo tri izdelke. "A ni to preveč? Mi ne bo škodilo?" Ne, ne bo, glede na vaše simptome bi potrebovali še enega ali dva, ampak sem raje tiho. "A lahko jemljem več kot dva meseca?" Seveda, morate, ker boste najprej nekaj mesecev potrebovali, da pridete do normale, potem pa še nekaj mesecev polnili zaloge.

Med pospravljenjem sem našla listke s seznamom prehranskih dopolnil, ki sem jih jemala poleti, ko sem imela najbolj izčrpano nadledvično žlezo. 

1. B - kompleks
2. Cink
3. Glutation
4. Rizol s klinčki
5. Magnezij
6. Žveplo
7. Progesteron (krema od Biovea)
8. DHEA
9. Adrenal (za izčrpano nadledvično žlezo)
10. Morala bi jemati še forfor, silicij, krom in molibden, ampak je bilo že 9 prehranskih dopolnil dovolj.

Občasno sem vzela še liposomski vitamin C in po jedi encime (Enzymatin) ter grečico Bitterstern (za jetra in žolčnik).

Prejšnji teden sem se z vrečko polno prehranskih dopolnil zopet odpravila na bioresonanco. Čutila sem, da nekaterih snovi ne potrebujem več in da rabim nove. Tukaj je nov seznam:

1. Zeolit
2. Grenčica Bitterstern
3. Betain HCl (ker imam premalo želodčne kisline)
4. Žveplo MSM
5. Cink
6. Encimi Enzymatin
7. Omega 3 (Omegan 600)
8. Magnezij
9. D3 + K2
10. Aminokisline Aminobase
11. DHEA (hormoni)

Bitterstern in encime sploh več ne štejem med prehranska dopolnila, ker jih jemljem avtomatično. Na Betain HCl se moram še navaditi jemati. Zanimivo je, da mi že sedaj, v začetku decembra, manjka D3. Glede DHEA bom počakala na rezultate testa. Glede aminokislin pa še raziskujem. Zelo verjetno je, glede na moje simptome, da bi lahko imela KPU/HPU (presnovno motnjo), za katero je značilno pomanjkanje aminokislin, vitamina B6, cinka in mangana.

Vem, kakšne reakcije bo sprožil ta seznam: "A tako je bolna? A ne pretirava? Vse je v glavi!"

Pri prehranskih dopolnilih je zadeva zelo jasna: kar ti manjka, to moraš nadomestiti. Telo za svoje delovanje potrebuje ogromno snovi in jaz mu jih z veseljem dam. Je pa moje stanje, kar se tiče izčrpane nadledvične žleze že dosti boljše, mislim, da sem na 70%. Naredila sem tudi hormonski test s slino in naslednji teden bo znano, kako je s hormoni.

6 komentarjev:

  1. Hja - kako pa naj vem česa mi manjka? Ne morem kar k zdravniku in reči, naj mi naredi test. In ker je kakršno koli pretiravanje škodljivo poskrbim samo za dovolj C vitamina iz sadja in zelenjave, v začetku zime jem tudi cvetni prah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Plače so krive, da ni večje prodaje. Jaz sem bila na resonaci in si nisem mogla vsega privoščiti. To je predrago za naše dohodke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Spoštovani, dolgo časa že z veseljem prebiram blog gose Helene. Pa si ne morem kaj, da se ne bi oglasila.
    Moje mnenje je, da so postala vsa ta prehranska dopolnila tudi moda. Čeprav so nekatera res kvalitetna in koristna, ko si vzameš čas nekaj tednov lahko, da vse proučiš in si narediš zbirko koristnih zate- pa še dovolj strokovnega znanja moraš imeti. Laik bi lahko porabil milijarde za vse, kaj naj bi potreboval. Ali res? mislim, da je Hipokratov rek- hrana bodi vaše zdravilo-in vaše zdravilo bodi hrana, še vedno nabolj koristen, če ga vzameš resno.
    Tudi v tem nemirnem, skomercializiranem svetu, si lahko privoščim, da si sama pridelam svojo hrano, da ugotovim, kaj res potrebujem in daje zame privilegij, da se lahko držim še enega starega reka: ne dovoli, da ti suženj prideluje hrano...
    Nisem ravno pri tistih, ki bi imeli visoke plače, vendar mislim, da če stvari v svoji glavi postavim na pravo mesto, mi ni treba razmišlajati o tem, ali so plače krive ali ne in ali si kaj lahko privoščim ali ne. Biti hvaležna in zadovoljna vsak dan,pa je svet lepši in prijaznejši. Pa lep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  4. Pozdravljeni,
    kateri B kompleks jemljete?

    Ali se lahko zeolit jemlje tudi pri ščitnici hipotiroza hashimoto? Hvala, lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pozdravljeni, Tina!
      Jemljem tale B kompleks - zelo visoko je doziran in ima dobro biorazpoložljivost. http://www.avita.si/b-kompleks-intercell-60-kapsul
      Nisem strokovnjak za ščitnico, vendar mislim, da bi lahko. Pri ščitnici so vedno problem težke kovine (in alergije), zeolit pa pomaga pri razstrupljanju. Problem lahko nastane, če jemljemo zeolit, ki je onesnažen s težkimi kovinami. Mi za našega imamo dokazila. Samo v razmislek, da boste pazljivi.

      Izbriši
  5. Še to: danes bomo na www.avita.si objavili izčrpen članek o zeolitu: kaj je zeolit, kaj v telesu počne, zakaj deluje razstrupljevalno, kako ga jemati.

    OdgovoriIzbriši