nedelja, 6. november 2016

Bo prevladala diplomacija ali nasilje?

Prejšnji teden sem se malo tečno počutila (to je stanje, ko si nezadovoljen, pa nimaš vzroka), zato sem med prazniki pogledala, kakšne energije trenutno vladajo. Aha, nič čudnega, da sem "težka"! Trenutno nam vlada močna yang zemlja, ki je moj sovražen element.

Namreč, 18 dni na koncu vsakega letnega časa nam vlada zemlja. Oktobra se zaključuje jesen in 7. 11. 2016 se bo, po kitajskem koledarju, začela zima.

Oktober ni moj mesec, ker je pes, vladar meseca, zemlja yang. Tako mi preostane samo čakanje, da novembra zavlada svinja, ki je voda yin. Prvih 7 dni bo še hudo (torej od 11. do 18. 11.), ker se bo iz prejšnjega meseca prenesla še energija zemlje yang (t .i. remaining qi). Ampak, ta energija bo vedno šibkejša, ker se bo oktober poslavljal. Nato bo 5 dni vladal les yang, nato pa celih 18 dni voda yang.

Drugače pa bo cel mesec pod vplivom heksagrama 2-2 (dvojni ogenj) oziroma zemeljske svinje. Zemlja bo imela svinjo pod kontrolo, zato bo mesec manj "svinjski" - imel bo manj značilnosti, ki jih pripisujemo svinji. Dvojni ogenj bo mesec tudi ogrel, čisto malo, saj je 2 šibek ogenj.

Zame bo november dober mesec; na poslovnem področju se bo vse hitro dogajalo, privat bo zelo stabilno in harmonično.

December bo zelo voden, tako po razporeditvi energije po dnevih (najprej od 7. do 17. 12. 2016 voda yang, nato še 20 dni voda yin), kot po značaju meseca (kovinska podgana). Vladalo mu bo kua število 9-2, kovinski ogenj.

Na letnem nivoju je malo več kot 200 zadnjih dni tega leta (do 22. 12. 2016) pod vplivom kovine yang; ta energija bo vladala še 118 v letu 2017, nato pa 237 dni kovina yin, ker je vladar naslednjega leta petelin.

Ko sem se spomnila, da 22. 12. 2016 tudi uradno preidemo v periodo 9, ki ji vlada dvojno kua število 9-9 (močna kovina), ter da bo samo leto 2017 pod vplivom kovinskega kua števila (9-4), sem kar malo zapaničarila.

Kako se bo v vsakdanjem življenju odražala ta ogromna količina kovinske energije? Kam bo šla?

Kovina predstavlja diplomacijo, vendar tudi vojno, orožje, nasilje.


Bo prevladalo nasilje, ali diplomacija?

Ni komentarjev:

Objavite komentar