torek, 30. marec 2010

Življenje: Sobota po spomladansko

Od petka do ponedeljka sem bila tako leteča, da še za pisanje bloga nisem imela časa. V petek sem malo telovadila, potem pa obiskala dve stranki in se pogovorila o dobrem feng shuiju v njunih novih pisarnah.

Sobota je bila krasna. Mojega moža sem angažirala za voznika in se odpravila v vrtnarijo Reš. Nabavila sem zemljo in nekaj spomladanskih cvetic. V rastlinjaku sem bila tako navdušena nad rožicami, da sem pozabila fotografirati.

Kot sem upala, sem dobila dober navdih in prve konkretne ideje za letošnjo zasaditev. V rastlinjaku vlada močna energija lesa (začetek, dviganje, rast), zato si jo pojdite natankat, če vam je manjka.

Potem sva se odpravila na Bled, da bi izkoristila slabo uro sončnih žarkov. Bilo je kot vedno, nekaj turistov, nekaj labodov, nekaj domačinov ... Eno uro sva sedela na soncu in uživala.

Na Bledu je še vedno vse na svojem mestu

Čakala sem in čakala, da bi vsi trije labodi naredili podoben gib

Tale labod je mojega predrznega spremljevalca prijel za hlače - kaj ga bo izzival na njegovem terenu

Nekaj sva šla pojest, nato pa domov pospravljat zimske čevlje in bunde. Kako romantičen konec!

Ni komentarjev:

Objavite komentar