petek, 7. avgust 2009

Dopust: Kako izbrati dober hotel

Spadam med tiste čudake, ki ponoči izklapljajo mobilne telefone. Tudi čez vikend, ker želim imeti mir. Če ne, me ob nemogočih urah kličejo drugačne vrste čudaki, ki bi radi malo pokramljali o feng shuiju. Rekord je klic v nedeljo ob 22. uri, pred dvema tednoma pa v soboto ob 21. uri.

Drugače pa sem kar odprta za novodobne elektronske naprave. Nisem pa od njih odvisna in prav lepo lahko preživim dva dni ali več brez mobilnega telefona ali računalnika.

Ker je vreme zelo primerno, sem se zopet odločila za delo doma na balkonu.

Improvizirano delovno mesto na balkonu, ki bi mi ga zavidal marsikateri direktor

Po fotografiji boste ugotovili, kam se bova letos odpravila na dopust. V Dalmaciji sva bila čisto na začetku najine zveze in bilo je zelo dobro. Moj mož je idealen sopotnik in zelo rada potujem z njim. Ne, ne morete si ga sposoditi za vaše naslednje potovanje ...

Naj dokončam še zgodbico z izbiro hotela. Domov sem odšla malo prej kot ponavadi, da sem lahko dve uri študirala različne ponudbe v katalogih. Obkrožila sem tiste, ki so se glede na opis zdeli primerni.

Moj dragi možiček je zvečer prišel domov in hitro sem ga seznanila z njegovo večerno nalogo: pregledati ponudbe. V katalogih? Ne, to se mu ne da. On bo kar pogledal na http://www.holidaycheck.de/, kjer gostje ocenjujejo posamezne hotele, objavljajo fotografije in video. Ocene hotelov so zelo aktualne in izčrpne, tako da so v zelo dobro pomoč pri izbiri dopustniškega cilja. Moj mož je tako v 1,5 minutah našel primerni hotel, ki sem ga v naslednjih 30 sekundah potrdila tudi jaz.

Ne, to ni res, potrebovala sem 30 minut, da sem z Google Eart prekontrolirala vso okolico na morebitne skrite (glasne) nevarnosti, dobila odgovor od CIA, da ima hotel podpovprečno število prezračevalnih kanalov in potrdilo mednarodne feng shui akademije, da hotel ustreza minimalnim FS standardom. Pravo delo z iskanjem sobe se bo seveda začelo po prihodu, zato resno razmišljam, da bi v hotel poslala link do mojih prispevkov na blogu. Da se pripravijo ...

1 komentar:

  1. Za izbiro dobrega hotela priporočam spletno stran http://www.srecanja.com/hoteli/ . Hoteli so preverjeni in ocene hotelov so kar kredibilne, vsaj po mojih osebnih izkušnjah.

    OdgovoriIzbriši