četrtek, 30. maj 2019

Najnovejše novice iz Murgel

Dragi moji, nazaj sem! Kaj vse se je zgodilo v zadnjih tednih!!! Na kratko:

1. Kot sem že napisala, sem dobila parazita metljaja in sicer se gosti v jetrih. Ko mi je terapevtka povedala, da je za moje številne zdravstvene težave, od lanske zime naprej, kriv parazit, sem si po eni strani oddahnila. Vedela sem, da ne bo lahko odpraviti metljaja, nisem pa vedela, da bo povzročal toliko težav. Najbolj problematična je bila utrujenost, težave z vidom, slaba koncentracija in še kaj.

No, ta "še kaj" tudi ni kar tako, saj sem očitno prišla v menopavzo. Nimam pojma, ali se bo še kaj dogajalo, od konca aprila nimam več menstruacije. Seveda ni šlo vse gladko, saj sem od te zadnje, resne menstruacije krvavela še 3 tedne. Ko sem mojemu bivšemu možu odnesla neke idelke, sem ga prosila za testiranje in ugotovil je menopavzo ter pomanjkanje progesterona in pregnenoloma.

Kaj sedaj?

Intuitivno sem začutila, da bo pregnenolom tisti ta pravi hormon za jemanje, ne progesteron, in nisem se zmotila. Po samo dveh tednih jemanja (moram priznati, da sem bila že tako obupana, da sem jemala višje doze, kot bi mogoče smela), se počutim 100% bolje.

Nisem kaj veliko vedela o pregnenolomu, vendar ga imenujejo babico vseh hormonov, tako je pomemben. Na stara leta ga nimamo prav veliko ...

Bom še poročala o svoji menopavzi.

2. Marca, ko je bil Merkur retrograden, sem temeljito počistila omare. Kakšno olajšanje. Treba se je sprijazniti, da mi oblačila v številki 38 še dolgo ne bodo prav. Tri škatle z oblačili sem dala v prave roke.

3. Lui je pridem, navihan, še vedno plašen v določenih situacijah - avtističen, pač. Super pes in zelo sem vesela, da ga imam.

4. V podjetju je tudi super, še posebej testiranje z Oligoscan mi je v veselje. Moje vrednosti so vedno boljše in do sedaj (po več kot 100 testih) imam najboljše. Ni slabo, a ne?

5. Najpomembnejša tema trenutno so tako rožice. Kakšno vreme, kakšna drama. Z nakupom sezonskih rožic sem čakala do 20. 5., posadila sem jih to sredo. Še vedno so pod steklenim nadstreškom terase in še vedno so pokrite s kopreno. Pa jih verjetno še vedno zebe, vsaj nekatere.

Letos sem kupila samo bele in srebrne rože, pa štiri v drugih barvah, da bo malo dinamike. V našem murgelskem vrtu pa je veliko lepih in velikih trajnic, zato pričakujem, da bo vrt čarobno lep. Res!

Objavljam nekaj fotografij trajnic, takoj po dežju. Mimogrede: čez 10 dni bom nabavila nov monitor. Komaj čakam, po drugi strani pa se bojim, koliko napak je na mojih fotografijah ...



















1 komentar: