četrtek, 15. februar 2018

Po lupljenju banan si operite roke!

Nisem strašni jedec banan, so mi pa banane všeč. Več jih ne jem zato, ker v Sloveniji kupljene niso dobre. Tisti, ki ste že poskusili "domače" banane v eni izmed dežel, kjer rastejo, že veste, o čem govorim.

Po nekaj mesečnem eksperimentiranju sem ugotovila, da najboljše banane prodajajo v Hoferju. Kupim seveda ekološke pridelane banane, jih pustim na okenski polici dozoreti (da imajo temne pike) in šele takrat pojem. Preizkusila sem banane iz različnih ekoloških trgovin in ostala pri Hoferjevih. Nič mi ne plačajo za to reklamo ...

Zato sem z veliko nestrpnostjo pričakovala januarsko številko nemške revije Öko Test, saj so v njej objavili rezultate testiranja banan. "Moje" bio/eko banane iz Hoferja so bile odlično ocenjene, saj niso vsebovale pesticidov in zadostujejo kriterijem za Fairtrade.

Fairtrade pomeni, da delavci na plantažah banan dobijo primerno plačilo in da delajo pod poštenimi pogoji. Oznaka bio/eko pa pomeni, da pri gojenju ne uporabljajo kemičnih pesticidov.

Ti testi so na spletu plačljivi, zato ne smem objaviti posameznih detajlov. Če jih bo kdo raziskoval, naj pogleda banane, ki jih prodaja Aldi Süd - sem namreč spada naš Hofer.

Na splošno so bile vse eko banane odlično ali zelo dobro ocenjene, kar pa ne bi mogli reči za banane iz konvencionalne pridelave. Vse so dobile slabe do zelo slabe ocene. Še več: v Öko Test priporočajo, da si po lupljenju konvencionalnih banan operemo roke. Otroci pa olupkov, zaradi strupov na njih, niti ne bi smeli prijemati. Pa dober tek!



1 komentar:

  1. Tudi jaz že nekaj let vztrajam pri teh. In vedno zelo lepo dozorijo.

    OdgovoriIzbriši