S čim si služim denar

torek, 28. maj 2013

Z več kritike do boljše družbe

Veste, kaj Slovenci premalo delamo? Se pritožujemo! Ker se med sabo vsi poznamo, se ne želimo zameriti, poleg tega pa nikoli ne veš, kdaj ti bo "tisti" prav prišel.

Takšno mišljenje je, po mojem mnenju, zelo zaslužno za trenutno politično-finančno-družbeno krizo. Že tako smo si preveč incestno blizu, z nekritiko pa takšna razmerja samo še krepimo.

Problem je v tem, da ne znamo kritizirati in sprejemati kritike. To velja tudi zame: Bivanje v Nemčiji mi je pri tem veliko pomagala in še sedaj se z gledanjem, npr. nemških oddaj učim, kako kritizirati. Ni lahko, je pa možno.

S prijateljem D. sva oni dan razpravljala o politiki. Ne preveč, ker ga politične teme vedno razburijo ... Omenil je, da se iz protestov ni izcimilo čisto nič. Pa sem ga opozorila, da tistih nekaj protestov ne more sprožiti večjih, revolucionarnih sprememb. Slovenci smo namreč povsod premalo vztrajni, razen pri kreganju s sosedi.

Zato sem se odzvala na pobudo blogerke Irene in na LPP poslala naslednje kritično mnenje (ne boste verjeli, dobila sem tudi odgovor in ga bom objavila v naslednjih dneh - ko ga malo prebavim):

Spoštovani!

Na blogu nas je Irena opozorila na vaš neumen in nesramen odnos do potnikov. Ker sem nekaj let živela v tujini, pa tudi na sploh veliko uporabljala javni prevoz po celi Evropi, lahko z vso suverenostjo rečem, da delate bedarije. S takšnimi pristopi boste naredili javni prevoz še bolj neprivlačen in uporabljalo ga bo še manj potnikov.

Kaj bi radi dosegli? Vaše podjetje obstaja zato, da potnike pripelje od točke A do B, kamor si pač želijo. Z lepljenjem voznega reda na skrajno neprijazna in skrita mesta, kažete odnos do nas. Vaša naloga ni služenje denarja z reklamami, ampak opravljanje prevoznih storitev. Kdo v vašem podjetju tega ne razume?

Zahtevam, da so vozni redi na vseh avtobusih nalepljeni na običajnih mestih, najmanj trije v avtobusu, in dobro vidni. Tudi tisti, ki se večkrat ali redno vozimo z avtobusi, kdaj pa kdaj potrebujemo informacije z voznega reda. Da o turistih in občasnih uporabnikih niti ne govorimo.

Obveščam vas še, da bom vaš (morebiten) odgovor objavila na svojem blogu.

Lep pozdrav,
Helena Golenhofen

2 komentarja:

  1. Oh, to je pa skoraj žaljivo pismo in kar kliče po tem, da se naslovljeni odzove na enak način... :(

    Kritika - da, žalitve - ne.


    Lp, Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
  2. Aleksandra, se strinjam z vami, pismo je skoraj žaljivo. Vendar sem bila zelo jezna, da na račun nekih dodatnih poskusov financiranja, v LPP delajo bedarije.

    Kot v vsaki dejavnosti, so stranke prve in najbolj pomembne. Tudi, ali pa predvsem takrat, ko gre za javne storitve.

    Javni promet se je in se bo financiral iz javnih sredstev, vsaka prevelika komercializacija je strel v prazno. Če pa želimo prijavni promet, pa to povejmo.

    Naj v svoj zagovor povem, da sem na FGG diplomirala na prometni smeri in dve leti delala na katedri za promet v Stuttgartu. Zato vem, kaj govorim in kaj lahko od LPP zahtevamo.

    LP
    Helena

    OdgovoriIzbriši