S čim si služim denar

petek, 19. maj 2017

Eurosong - pomemben je tajming

Ta teden, v sredo, se je ON odločil, da bo pokosil travo. Košnja trave je po novem njegova skrb in tega sem neznansko vesela. Košnje ni veliko, vendar dovolj, da se malo razmigaš in spotiš. Meni sprehajanje s kosilnico ni težko, ni mi pa v veliko veselje.

Po končani košnji se je ON zadovoljen usedel na vrtni stol, da se bo malo ohladil in užival v pogledu na pokošeno travo. Ko sem prišla do njega in mu ponudila pivo, se mu je nasmeh razpotegnil od enega do drugega ušesa. Tudi zato, ker sem imela v hladilniku pet različnih piv iz mikro pivovarn, ki so po okusu res nekaj posebnega.

Povedal mi je, da si je, ko je pospravljal kosilnico, močno zaželel piva. V mojem hladilniku ga ponavadi ni, zato se je že sprijaznil z vodo. Moja ponudba je bila zato toliko več vredna, ker je prišla ob pravem trenutku.


Kakšno zvezo ima ta zgodba z Eurosongom?

Slovenskega predizbora za Eurosong (EMA) nisem spremljala po televiziji, sem pa obe skladbi slišala dan kasneje na radiu. Verjamem, da sta brata v BQL simpatična in nadarjena, vendar nista zapela evrovizijske skladbe. V primerjavi z Omarjem sta bila slabša v vseh kategorijah, zato se mi je zdela odločitev, da nas zastopa Omar, pravilna.

Nastop Omarja na preizboru v Kijevu sem si ogledala in moram reči, da je bil dober. Odlično je zapel skladbo in upam si trditi, da je v Sloveniji malo pevcev, ki bi jo znali zapeti bolje. Tudi sama skladba je zelo primerna za takšne nastope. Omar ima karizmo, mogoče je malo pretirano koketiral s kamero - ampak, na odru je bil sam, brez drugih vizualnih efektov.

Zakaj se ni uvrstil v finale? Ker je bila skladba neprimerna za leto 2017 - napačen tajmimg. Z njo bi zmagal pred petimi ali desetimi leti, ne pa letos. Mogoče bi zmagal čez pet let, ne pa v letu 2017, ker takšne skladbe letos pač niso popularne. Vseeno nam bo ostala všečna popevka, ki jo bomo radi poslušali in si zapeli refren On My Way.

Dileme o "pravilnem" trenutku pa imamo vsi, vsak dan, večkrat.

torek, 16. maj 2017

Majorka: Vrtovi De Alfabia

Po Valldemossi sva se odpravila v vrtove De Alfabia. Pot bi morala nadaljevati v Soler, vendar je bila cesta zaprta zaradi kolesarske dirke. Ni nama preostalo drugega, kot da se odpeljeva nazaj proti Palmi in po drugi cesti v Soler. Na poti sva si ogledala še vrtove De Alfabia, ki ležijo pred predorom De Soller.

Presenečena sem bila, kako malo obiskovalcev je bilo. Vidi se, da posestvo izgublja svoj sijaj. Stara drevesa umirajo, vzdrževanje je drago in vrtovi niso tako dobro urejeni kot bi morali biti. Zato je tudi obiskovalcev manj. Ne vem, kakšna je prihodnost takšnih turističnih atrakcij na Majorki. Upam, da bodo našli koncept za preživetje.



Zelo zanimive formacije so okrog posestva. Ščitijo ga in mu dajejo posebno energijo (mikroklimo). 












Notranjost hiše mi ni bila zelo zanimiva, je pa vredna ogleda. Objavila bom še dve reportaži iz podobnih hiš, pa boste se sami videli razlike. 




500 let star stol. Ni slab, a ne?



 Na takšnem pogradu je spal vodja ekipe, ki je delala v hlevih in skladiščih (oljarni, kašči). Hlapci niso imeli podloge, spali so na slami. "Spalnice" so bile v delno podkleteni, obokani kleti, kjer so imeli tudi živali. Sliko objavljam kot opomin, kako dobro nam gre.

ponedeljek, 15. maj 2017

Počasno rojstvo

Počasi, počasi se "rojeva" prenova naše spletne trgovine Avita. Najprej sem mislila, da bo to "pasja" nosečnost (2 meseca), zdaj pa je bolj podobna "slonji" (22 mesecev) ... Ampak, počasnost se je tokrat zelo splačala, saj končno vem, kaj mi je všeč. Vsebinsko in marketinško smo stran hitro postavili, zapletlo pa se je pri oblikovanju.

Vsi, ki ste že delali spletno stran, poznate vprašanje, ki ga vam hitro postavijo izdelovalci spletne strani: katera stran vam je všeč? To je, seveda, najhitrejši način kako izvedeti, kaj si naročnik želi. Ni pa nujno tudi najboljši. Kaj, če naročnik napačno razmišlja in mu je všeč tisto, kar ni skladno s podjetjem, dejavnostjo, strankami in z njim samim?

Kljub temu, da sem pregledala najmanj 150 strani, ki prodajajo podobne izdelke kot mi (prehranska dopolnila), mi nobena ni bila všeč. Vsaj ne dovolj, da bi jo dala kot izhodišče. Glede na feng shui in dosedanje izkušnje sem izdelovalcem sicer opisala, kakšen vtis naj daje stran (bolj yin, kot yang), dala sem tudi smernice glede barv.

Prvi osnutki niso bili pravi. Vrtala sem dalje, iskala navdih ... končno je prišel in sedaj lahko začnemo. Nikoli mi ni bil všeč čredni nagon, zato bo spletna anti-trendovska. Ampak, so me opozorili v Optiweb, ker tako počasi delamo (haha), se zopet pojavljajo trendi v smeri mehkobe in senčenja in ne (popolne) prečiščenosti.

Komaj čakam, da bom videla končni izdelek. Jutri bova z oblikovalko na polno delali in ni vrag, da ne bi nastalo nekaj lepega.


Ne, v novi Aviti ne bodo takšne barve ...