ponedeljek, 8. april 2019

O parazitih in celostnem pristopu

Prav prijetno mi je bilo pri srčku, ko sem od vas dobivala spodbude, naj ne odneham pisati bloga, da boste pogrešali moje objave. Ne, brez skrbi, pisanje bloga bom nadaljevala ...

Samo, ti moji metljaji!

Prejšnji teden sem bila pri terapevtki (za bioresonanco). Ko sem ji pojamrala, da sem zelo utrujena in  da me vedno nekaj boli, me je "pomirila": to so paraziti in metljaj je še posebej naporen. Še kakšen mesec bo treba zdržati.

Parazite obdeluje s frekvencami in trenutno sva na polovici spektralnega območja. Pri višjih frekvencah bo šlo hitreje, sem izvedela.

Berem tudi knjigo o parazitih, ki jo je napisal Alan Baklayan (prevedena je tudi v slovenščino). Tam sem izvedela, kako se ta kultni nemški zdravilec loti parazitov.

- bioresonanca,
- vsak dan doma terapije z Zapperjem (najbolj učinkovito: terapevt ti na čip posname terapijo),
- pitje različnih tinktur (na začetku Juglandis),
- jemanje prehranskih dopolnil (npr. MSM),
- pitje vodi z malo mineralov (ni problema pri filtru z rezerzno osmozo).

Jaz jemljem tudi Rizol s pelinom - za vsak primer in da bodo tile drekači čim prej izginili iz mojih jeter.

Sem šele na četrtini knjige, mogoče bom izvedela še kaj.


Listnata zelenjava je odličen vir za metljaje!

Baklayan povezuje parazite s številnimi boleznimi. Ne vem, kaj naj si mislim. Mogoče lažje sprejmem idejo, da se v bolnem telesu paraziti hitreje naselijo, kot pa idejo, da paraziti povzročijo vse bolezni. Mogoče pa ima Baklayan prav.

Še nekaj mi je bilo v knjigi zanimivo:

Vsi, ki imajo parazite, imajo tudi težave z glivicami. Po končani protiparazitni terapiji priporoča zato jemanje visokih doz vitamina C, da se aflatoksini, odpadni strupi, ki jih izločajo glivice (plesni), čim hitreje izločijo iz telesa.

Bakayan priporoča tudi glutation, za razstrupljanje in pomoč mitohondrijem.

Po nekajtedenski protiparazitni terapijo si morajo pacienti očistiti jetra. Moja jetra bodo morala še malo počakati, saj imajo dovolj dela z metljaji.

Po vsem tem mi je jasno, zakaj ima toliko ljudi težave s paraziti in jih ne morejo odpraviti. Potreben je večmesečni, celostni pristop!

Ni komentarjev:

Objavite komentar