ponedeljek, 19. november 2018

Zopet nazaj!

Dragi bralca bloga Osebno in zasebno! Še sem živa, brez skrbi, samo doooolgoooo pavzo sem si vzela. Kar je razumljivo, glede na pasje kitajsko leto, ki zdeluje mojega zmaja. Vse je dokumentirano na blogu, nič si ne izmišljujem, ampak sem predvidela, da bo oktober zame energijsko zelo naporen.

No, bila sem toliko pametna, da sem pazila nase in zreducirala delo na minimum. Je pomagalo!

V svoji okolici sem opazovala ljudi, ki imajo zmaja v horoskopu na različnih področjih. Tisti, ki ga imajo v letu rojstva, so se ukvarjali s preteklostjo in starši. Tisti v mesecu - z zdravjem. V dnevu rojstva se je moral zmaj ukvarjati s partnerstvom in osebno rastjo. Jaz ga imam v uri rojstva, kar je najmanj "nevarno" in morala sem se ukvarjati s prihodnostjo, vizijami.

Zanimivo, steber z uro rojstva je povezan tudi z otroci in jaz sem dobila svojega "otroka" - psička Luia.

Kakšno modrost mi je še prinesel oktober: ne lulaj proti vetru. To pomeni, da se o vizijah in načrtih za prihodnost ne bom ukvarjala do 22. 12. 2018, ko bo pes zapustil prestol svinji, meni dosti bolj prijazni živalci.

1 komentar:

  1. Ne vem kaj imam jaz v horoskopu? Ampak v roku enega leta so mi "pocrkale" številne aparature.Začelo se je z grelcem vode in mikrovalovko, zadnjih 40 dni je zagorelo v vratih pomivalnega stroja (dobro,da nisem šla spat), mrknil je tv, pred enim tednom pa še pralni stroj :-(

    OdgovoriIzbriši