ponedeljek, 15. oktober 2018

Zopet to spanje pri Slovencih

Danes zjutraj, ko sem se mu pridružila v kuhinji, me je partner vprašal, ali sem dovolj spala. Seveda sem, saj smo šli spat že okrog deset zvečer. Pa sem, še z rahlo nedelujočimi možganskimi celicami izračunala, koliko ur sem sploh spala. Ena, dve tri ... skoraj osem ur! Seveda je bilo dovolj, moj optimum je 7,5 ure.

Saj veste, da bi naj spali večkratnik 1,5 ure, ker v teh intervalih naši možgani prehajajo iz plitve v globoko fazo spanja in nazaj?

Čez nekaj minut sem slišala po radiu, da so na nacionalnem inštiruru za zdravje naredili raziskavo o spanju med Slovenci: spimo občutno premalo (na žalost še nisem bila dovolj budna, da bi si zapomnila podrobnosti o številkah).

Tudi v mednarodni raziskavi, ki je zajela 44 držav smo Slovenci pri spanju zasedli - predzadnje mesto. Manj spijo samo še Japonci.


Eni s spanjem nimajo problemov ...

In, sedaj se postavlja odločilno vprašanje: kaj počnejo Slovenci, za razliko od drugih narodov, namesto da bi spali?

Mogoče vi veste?

Ni komentarjev:

Objavite komentar