četrtek, 7. junij 2018

Rožice v Murglah

Čas je, da objavim fotografije rožic v Murglah. Ta blog berete zelo različni ljudje; ene bolj zanima zdravje, druge potovanja, tretje rožice. Vse moram zadovoljiti  (hahaha)!

Čeprav sem bila na začetku sezone skeptična, sem zelo zadovoljna z letošnjo zasaditvijo. Vrt je zelo lep in vabljeni ste na ogled, če želite.

Feng shui za 2018 priporoča, da se naj izogibamo zemeljskih in ognjenih barv - teh barv pa je med rožicami največ.

Zato je letošnja zasaditev zelo monotono bela in zelena. Malo sem grešila, boste zanesljivo opazili s katerimi rožicami, vendar se nisem mogla zadržati.

Tukaj so moje lepotice (pravkar sem jih poslikala in nimam niti 5 minut časa, da bi slike obrezala, poravnala, popravila osvetlitev ... vse je torej brez make up-a):


























6 komentarjev:

  1. Čudovite so postale!
    Ja, ob rož'cah pač srce zaigra :)
    Kako pa kaj kosja familja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za pohvale!
      Ne vem, kaj se je zgodilo, en dan ni bilo ne jajc, ne kosovke. Se mi zdi, da se zaradi deževnega vremena jajca niso izvalila.

      Izbriši
    2. Škoda, sploh, ko je hrane - črvov v izobilju.
      Mogoče pa še bo kaj.

      Izbriši
  2. Bele so čudovite ampak zmaga pa oranžna lantana. Malo popestri, da ni vse tako usklajeno.

    OdgovoriIzbriši