torek, 27. februar 2018

Meditacija, ali ne?

Ojojoj, kako dolgo sem zanemarjala blog. Ampak, ko nič ne objavim, to po navadi pomeni, da se v realnem življenju veliko dogaja. Toliko, da ne zmorem zbrati misli in napisati prispevka za blog. Pisanje prispevka namreč vedno zahteva jasno glavo in zbrane misli.

Kaj se je v zadnjem času dogajalo?

Bila sem na tečaju meditacije. Odločila sem se za integralno meditacijo pri Adrianu Kezeleju. Všeč mi je njegova definicija meditacije: to je stanje, ko ne počneš nič. Kar pomeni, da ne misliš na zravnano hrbtenico, pravilno dihanje ali lotusov položaj. Med "pravo" meditacijo ne poslušaš glasbe in ne izgovarjaš mantre, ker je to že dejavnost.


Poznate prednosti meditacije? 

Zakaj sem se za meditacijo odločila ravno zdaj? No, prijavila sem se že lani jeseni, ker se je za Adrianove tečaje meditacije potrebno vpisati na čakalni seznam. Za mojo odločitev pa obstajajo trije razlogi:

1. Radovednost: a zmorem kaj takšnega tudi jaz? Adrian v svoji knjigi "Hej, človek, spravi se meditirat!" piše, da se lahko vsak nauči meditirati.

2. Intuicija mi je namignila, da je sedaj pravi čas.

3. Eden od mojih letošnjih ciljev je, da obiščem 10 zdravilnih točk in tam meditiram. In, če želim to izvesti, se moram naučiti meditirati.

"Posebnost" tečaja meditacije pri Adrianu Kezeleju je, da vsak udeleženec dobi pranavo. Določena iz Džotiša, na podlagi rojstnega datuma. To je beseda iz različnih zlogov (ne smeš je nikomur povedati), ki ti pomaga, da se pri meditaciji lažje in hitreje spustiš "na dno morja" - v stanje mentalnega mirovanja. In res funkcionira.

Ko se naučiš meditacije, pa je najpomembnejše, da jo izvajaš. Vsak dan, dvakrat, od 15 do 20 minut. Vem, vem, vem, kje bom našel toliko časa (zase), boste vpili. Priznam, ne meditiram vsak dan dvakrat. Meditiram po potrebi, skoraj vsak dan, včasih dvakrat.

Ampak, prednosti meditacije so izredne in sama počasi začenjam spoznavati, kaj prinese meditacija. Več si preberite v Adrianovi knjigi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar