ponedeljek, 18. december 2017

Načrtovanje spletne trgovine s feng shuijem

Po prebranem naslovu bodo nekateri skeptiki prenehali brati, drugi pa radovedno brali naprej. Le kako se lahko znanje iz feng shuija uporabi pri izdelavi spletne trgovine? Tukaj je kratko poročilo:

1. Izbira barv

Najpomembnejše marketinško pravilo je, da naj vaba tekne ribi in ne (samo) ribiču. To je, vsaj zame, ena izmed pomembnih dejavnikov, ki se jih mora zavedati podjetnik, ko izbira barve za svojo spletno trgovino, logotip, e-novice ...

V feng shuiju najprej določimo, v katerega od petih elementov spada dejavnost. Nekaj primerov: papirništvo spada v element les, pravo v element kovina, optika v element voda, računovodstvo v element zemlja, kozmetika v element ogenj.

V Aviti se ukvarjamo s prodajo izdelkov za zdrav način življenja, zato smo izbrali barve iz elementa les in zemlja. Les je (na kratko povedano) povezan z zdravjem, zemlja z nego in svetovanjem.

2. Izbira videza

Ni se treba takoj spuščati v podrobnosti dizajna, najbolje je začeti na začetku: pri yin in yang. Glede na dejavnost, vaše stranke in vas (če ste majhna firma, potem je lastnik bolj izpostavljen) določite, koliko yang lastnosti bo imela spletna stran in koliko oblikovalskih elementov bo yin. Nikar ne mislite, da to ni pomembno. Zelo je pomembno!

Tako bo stran, ki prodaja avtomobile imel dosti več yang elementov (močne barve, debele črte, trde linije, sijoče površine, gibajoče efekte) kot stran za psihološko svetovanje.


3. Izbira ugodnega datuma

Tako kot je pomembno pri ljudeh, kdaj prvič zadihajo (datum rojstva), tako je pomembno tudi za projekte, da dobijo dobro popotnico. Zato si za vsak večji projekt izračunam ugoden datum, ki pomaga, da je začetek energijsko čim boljši. 




Z Avito se je zgodila zanimiva zgodbica. Poleg datuma sem izračunala tudi časovni interval, kdaj bi bilo idealno, da Avita prvič "zadiha": od 19. do 21. ure. Seveda sem takoj vedela, da bo zelo težko uloviti ta interval. Omenila sem ga sicer Valeriji, vodji projekta, ampak tudi ona ni mogla garantirati, da se bo prenos z enega na drug strežnik zgodil od 19. do 21. ure.

Ampak, se je. Kriva pa sem jaz, saj nisem pravilno spremenila IP na našem strežniku. Tako smo čakali in čakali, kdaj se bo Avita rodila. In se ni. Ko me je popoldne kontaktirala Valerija, smo hitro ugotovili, zakaj. Računalničarji so popravili mojo napako in - ta daaaa - Avita se je na spletu zopet pojavila ob 19.00.

Valerija mi je naslednji dan povedala to zgodbo in povprašala, ali sem kakorkoli vplivala na časovni izid. Pomirila sem jo, da nisem, da nimam takšnega znanja, da sem bila samo neumen kmet, ki je imel najdebelejši krompir. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar