torek, 24. oktober 2017

Jesensko zimske rožice v Murglah

Letos pa sem že konec septembra poklicala vrtnarja, naj pride odstranit sezonske rožice. Ko poreže še leske, grmičke in maline, se nabere ogromno odpadkov, ki jih mora odpeljati na deponijo. Poleg tega je odstranjevanje sezonskih rožic težaško delo, saj rastline popolnoma prerasejo zemljo v loncu.

Zaradi deževnega septembra sem morala kljub temu čakati do srede oktobra. Sledila je vikend akcija: polnjenje loncev z novo zemljo in sajenje jesensko-zimskih aranžmajev.

Sadike sem kupila v Vrtnariji Napret, v Marnem (Dol pri Hrastniku), kjer vlada zanimiva vrtnarka Damjana Napret Čeperlin (spremljam jo na facebook). Gospa Damjana me je pri plačilu računa previdno zaslišala, kako mi je ime. Ko sem ji povedala, me je "prepoznala", saj tudi ona bere moje bloge. A vidite, kako iste sorte priči skupaj letajo?

Navdušila me je kakovost mačeh, zato sem kupila veliko rumenih, visečih. Če jih še ne poznate: razrastejo se v navzdol rastoče grmičke in cvetijo tudi do maja. Letos sem kupovala zelo stihijsko, brez načrta, zato rožice z Marnega niso bile dovolj. Dokupila sem še nekaj rožic, nekaj sem jih imela v loncih od lanske zime.

Na koncu se je vse lepo izšlo in nastale so te kombinacije:









Kar malo pogrešam bujne sezonske zasaditve, ampak tudi jesensko-zimske imajo svoj čar. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar