torek, 27. junij 2017

Rožice na vrtu v Murglah - samo za roželjubce!

Nujno moram objaviti fotografije rožic iz našega murgelskega vrta. Nujno zato, ker rožice rastejo kot gobe po dežju, zato so te, dober teden dni stare slike, že malo zastarele. Ta objava je samo za resnične roželjubce, ostali se boste dolgočasili in spraševali, ali je res treba vsak lonec poslikati z vseh strani. Ja, treba je!

































7 komentarjev:

  1. Čudovite rožice naj še naprej lepo uspevajo.Tudi jaz obožujem rožiceLP

    OdgovoriIzbriši
  2. Če ni to prenos misli...

    Čudovite so in videti zelo zdrave.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vau, kako so lepe. Se vidi, da jih z ljubeznijo zasadite in negujete.

    Uživajte v njihovi lepoti.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tu se vidi lep Ruth stil. Obožujem ga in jo močno pogrešam. Še dobro, da imamo vas.
    Barbara

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooo, res? Zadnjič sem se po dolgem času sprehodila po Ruthinem blogu in si ogledovala zasaditve. Takrat so se mi takšne kreacije zdele nedosegljive ... Tudi jaz pogrešam Ruth, njeno navdušenje, pridnost, dobro voljo, odštekanost. Bog ve, za kaj vse bi nas že navdušila. Po rožicah, bučah, teku in paradižnikih bi zanesljivo našla novo, zanimivo temo.

      Izbriši
    2. Tudi jaz jo pogrešam. Zeloooooo. Sedaj bi gotovo že razmišljala o organizaciji dneva paradižnikov. Dala nam je veliko. Bodimo veseli, da smo jo imeli čast srečati in poznati.
      Barbara

      Izbriši