sreda, 28. junij 2017

Razlika med poroko in koruzništvom

Ste že kdaj s prijatelji debatirali o tem, kakšna je razlika, če dva živita na koruzi, ali pa sta poročena?V bistvu se je treba najprej poenotiti o tem, ali sploh obstaja razlika - kako se obnašata, komunicirata, živita, se prepirata, vzgajata. Kot ženska z obema izkušnjama, lahko potrdim, da razlika obstaja. Zame je življenjem s poročnim prstanom na roki (čeprav sem ga med 18-letnim zakonom zelo malo nosila) bolj obvezujoče. Bolj resno.

Zabavala sem se, ko sem v knjigi Truplo v knjižnici (Agatha Christie) prebrala, kaj o tej temi misli gospodična Marple. Dva, ki sta se pretvarjala, da sta samo ljubimca, je hitro razkrinkala kot poročena. Preberite, kako:

"Toda precej lahko je bilo uganiti. Na vasi ne ostane nič skrito. Način, kako se dva prepirata ... tako značilno za prve dni zakona. Precej ... precej drugače kot nezakonska razmerja. Pravijo, veste (in mislim, da to precej drži), da lahko v resnici nekomu zlezeš pod kožo šele takrat, ko si poročen z njim. Ko ni vezi, pravne vezi, so ljudje dosti bolj previdni, stalno se morajo prepričevati, kako srečni in spokojni so. Morajo se, vidite, stalno zagovarjati pred seboj. Ne upajo se prepirati. Po drugi strani pa poročeni ljudje, kot sem opazila, precej uživajo v prepirih in ... hm ... značilnih spravah."


Dragi bralci bloga, hitro na matični urad in po prstane! Gospodična Marple je razrešila številne umore, zato je treba njene nasvete jemati zelo resno - če že mene ne poslušate ... :)

1 komentar:

  1. Zanimiva primerjava.
    Vam maham... s poročnim prstanom na roki ;)

    OdgovoriIzbriši