torek, 18. april 2017

Ne bom volila Pahorja!

Pa smo preživeli praznike! Ste pojedli preveč jajc in šunke? Pomaga samo eno: nekaj dni veganske prehrane s čim manj soli. Šunko lahko zamrznete ... ni treba pojesti vsega.

Moja bilanca je takšna: pojedla sem 3 jajca, nekaj koščkov klobase in en kos šunke. Bolj sem grešila pri sladicah, vendar "dovoljenih" - veganskih. Vseeno bom v naslednjih dneh jedla predvsem brezmesno in pila čim več zelenega čaja, limonade in vode. Jetra mi bodo hvaležna. Že med prazniki sem si na jezik kapljala Bitterstern, grenčico s 17 zelišči, ki pomaga jetrom pri mastni in težki hrani.

Prepričana sem, da ste v teh dneh najmanj 10 x nepravilno sklanjali besedo jajce (ki je srednjega spola, ne moškega ali ženskega), zato objavljam še tole uporabno informacijo - vir: https://besana.amebis.si/pregibanje/
                       
  • imenovalnik

  • jajce
  • jajci
  • jajca
  • rodilnik

  • jajca
  • jajc
  • jajc
  • dajalnik

  • jajcu
  • jajcema
  • jajcem
  • tožilnik

  • jajce
  • jajci
  • jajca
  • mestnik

  • jajcu
  • jajcih
  • jajcih
  • orodnik

  • jajcem
  • jajcema
  • jajci
Smo pa v Prlekiji že debatirali o predsedniških volitvah. Moja odločitev je padla: ne bom volila Pahorja. Ne vem, koga bom volila, ampak sedanjega predsednika že ne. Mislim, da si zaslužim boljšega predsednika. Mama, kot predstavnica upokojenk, ne vidi razloga, zakaj ne bi volila zanj. No, če bi kandidiral gorski zdravnik, dr. Martin, bi Pahor odpadel. Tako pa ... "saj je v redu!"

Ne, ni v redu. Moti me - vse. Ampak, da si ne bom prvega delovnega dne pokvarila s politično debato, objavljam samo še nekaj slik:



Ljutomerske rožice in vrtnine


Nostalgija ob reki Muri



Z razstave jajc/pirhov v Veržeju

Ni komentarjev:

Objavite komentar