petek, 17. februar 2017

Zopet na postu s sokovi!

Če ste prebrali zadnjo številko Zarje in Obraze, potem ste lahko opazili, da se veliko govori o postu. V obeh revijah omenjajo post pri Marjanu Videmšku, obstajajo pa tudi druge možnosti za post, meni najbolj ustreza postenje v Šmarjeških Toplicah. Daje mi svobodo, da sem lahko zelo prilagodljiva. Lahko sem zelo aktivna, ali pa ne. Lahko se družim s sotrpini, ali pa se držim bolj zase. Lahko sem zunaj, ali več v sobi in savni.

Meni so te možnosti, da okolje prilagajam svojim potrebam, najpomembnejše. Za tiste, ki se postijo prvič ali potrebujejo vodstvo in (stalno) pomoč, pa je post v Šmarjeških Toplicah manj primeren. Naredila sem dva izleta po okolici, po bolj ali manj dobro označenih poteh okrog Klevevža in na Vinji vrh. Tukaj je nekaj fotografij:



















Ni komentarjev:

Objavite komentar