torek, 28. februar 2017

Bioritmično na dnu!

Čeprav poznam kar nekaj metod za "napovedovanje", jih redko uporabim. Preprosto zato, ker nimam dovolj časa. Po navadi grem analizirat za nazaj - ko že dobim svoje lekcije.

Pa je sploh pametno spremljati napovedi (horoskope, karte, I Ging ...)? Se s tem ne sprogramiramo, da verjamemo v slabo napoved? Ker, tako pač delujejo naši možgani, slišimo predvsem slabe napovedi, dobrih pa ne.

Pred kratkim sem si naložila demo verzijo za bioritem. Nato sem na njo pozabila. Šele pred nekaj dnevi sem jo ponovno odkrila med pospravljanjem po računalniku. Vtipkala sem svoje podatke - in skoraj me je kap! Ojojojojojoj ...

Sem sedaj, ko poznam te krivulje, sprogramirana tako, da se bom naslednje tri dni, ko bodo vse moje bioritmične krivulje na dnu, res počutila slabo? Kaj slabo, obupno!!!


Moram pa zelo objektivno priznati, da že nekaj dni čutim to padanje energije. Sem jo pripisovala spomladanski utrujenosti, pa veganski prehrani, pa mrkom in planetom. No, na koncu pa se izkaže, da gre za bioritem. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar