torek, 8. november 2016

Je v Šibeniku še kaj novega?

Po težkih temah, ki smo jih v zadnjih dneh obravnavali na blogu, je čas za malo poletnih spominov. Kot sem že povedala, nisem bila preveč zadovoljna z dopustom na Murterju. Ko sem analizirala svoje dalmatinske dopuste, sem ugotovila, da me nobeden ni preveč zadovoljil. Oziroma, da sem se drugje imela lepše.

Če na svoje dalmatinsko ne-navdušenje pogledam z energijskega vidika, mi je vse jasno: v Dalmaciji (poleti) vladata element ogenj in zemlja, ki meni ne ustrezata. V Istri, kjer mi je bolj všeč, sta ta dva elementa manj močna. Na srečo ima vsak možnost, da gre na dopust tja, kjer mu ustreza. Jaz bom naslednje leto odpotovala v dve državi, ki imata dovolj vode in manj ognja. Se že zelo veselim, čeprav sem bila v obeh državah že večkrat.

Z Murterja ni daleč do Šibenika, zato sem si ga seveda ogledala. Že nekaj časa se na spletu, poleg zgodovinskih znamenitostih mesta, pozanimam tudi o kulinaričnih. Seveda me zanimajo inovativne restavracije, ne pa takšne, ki že 40 let ponujajo isto hrano.

V Šibeniku boste našli moderen bistro, kjer nudijo zanimiv izbor hrvaških vin. Obiskovalci so na spletu zelo pohvalili njihove prigrizke, kar lahko samo potrdim. Šibenčani imajo tudi bistro z vegansko eko hrano. Ko sem si ga od zunaj ogledala, me ni prepričal - očitno sem že preveč razvajena. So pa takšni lokali zelo pomembni, saj popestrijo ponudbo.

Priporočam tudi obisk mestnega muzeja. Zanimiva zbirka, dobri opisi in ne prevelik muzej, da si lahko v miru ogledaš celotno zbirko.









V tej restavraciji sem nameravala pojesti kosilo, ampak sem bila tako sita od prigrizku v vinskem bistroju, da sem jo samo fotografirala. Mi je pa všeč, da ne sprejemajo rezervacij. 

2 komentarja: