sobota, 16. julij 2016

Sprehod po ljutomerskem vrtu

Ko sem na obisku pri mami, si vedno ogledam njen vrt. Letošnja podoba (tudi sosednjih) vrtov je zelo zanimiva, saj nekatere rastline zelo dobro uspevajo, druge pa životarijo. Kako je pri vas?


Mamini paradižniki so ogromni in rodni. Ji kar zavidam ...



Na sliki je janež, meni pa je s kumaricami (vloženimi, pocanimi) bolj všeč koperc. 



Nekdo je na gredico posadil tudi hortenzijo. Lepo!


Tudi koloradskemu hrošču je všeč hortenzija ...


Moja dlan in mamina jagoda




V Prlekiji je močno deževalo, zato se sadike blatne. Meni je bil všeč kontrast med blatnimi listi in "čistim" cvetom. Kot v realnem življenju, a ne?


Še ena yin-yang kombinacija: mehka čebula in zbita prst.


Visoko, visoko k nebu, prosti soncu grem ...


Moja nečakinja - komentar ni potreben, a ne?

3 komentarji:

  1. Mamin vrt je čudovit. Očitno ga neguje skrbna roka. V Ljutomeru meni zelenjava bolje uspeva kot na Gorenjskem. Le solata mi dvakrat ni kalila in sem tu brez. Letos najbolje uspevajo bučke, kumare in paradiznik. Jih bom pa po danasnjem dezju pospricala z jogurtom, da jih zavarujem pred plesnijo. Prvič sem tu pridelala brokoli in čebulo. Tu je moj vrtiček bolj samorastnik, ker nima stalne nege. Kadar pa pridem, imam rada doma pridelano zelenjavo, ker je bolj okusna. Tako letos zeloooo pogresam solato. Bo pa kmalu endivija.
    Veliko uzitkov ob gledanju vrtov.
    Lep pozdrav, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Sami ljubki motivi... Ko bom imela svoj vrt, poročam :)

    OdgovoriIzbriši