ponedeljek, 6. junij 2016

Kaj je novega na Weissensee

Za podaljšani vikend sem se (zopet) odpravila na Weissensee (Belo jezero). Vremenska napoved ni bila obetavna in res smo imeli pravo aprilsko vreme. Ko je posijalo sonce, nas je opekalo z vso svojo močjo. Ko se je skrilo, smo si oblačili jakne. V dobri družbi sem naredila tri lepe in nezahtevne pohode (no, malo je že bilo treba iti navkreber in dvigovati nogice ...), malo kolesarila, počivala na terasi in dobro jedla.

Avstrijci vedo, kaj je v turizmu pomembno. Čisto vsi se trudijo, da bi bili kraji okrog jezera lepo urejeni, da bi se turisti počutili dobrodošle. Trenutno na Weissensee ni veliko turistov, zato smo se ob srečanjih veselo pozdravljali.

Opazila sem, da so zasaditve korit in loncev še bolj pisane,  kot je za Avstrijo že tako značilno. Pelargonije in petunije so zamenjale najrazličnejše "novodobne" rožice. Stihijsko jih kombinirajo, ne glede na njihove potrebe ali barve. Saj je po eni strani srčkano, čisto prepričale pa me takšne zasaditve niso. Malo estetike in prefinjenosti pa mora biti, ne glede na avstrijsko tradicijo.

Bidensi na skoraj 1000 metrih nadmorske višine očitno zelo dobro uspevajo, saj sem jih videla skoraj pri vsaki hiši. Verjamem, da jim poletja z hladnejšimi nočmi kar ustrezajo in ostanejo zdravi. Še vedno se mi zdi neznansko smešno, da sadimo rožice, ki v Mehiki rasejo kot prevel.

Tukaj je nekaj fotografij s kompaktnim fotoaparatom:


Kako lepo je videti otroke, ki se še znajo igrati na rahlo razmočenem travniku. Nekaj časa sem oklevala, ali naj sliko sploh objavim. Fotografiranje otrok je delikatno, ampak na tej sliki so komaj razpoznavni, a ne? Ali prepoznate vašega mulca?


Kot tudi pri nas je zelenje zelo bujno in sočno. Narava zamuja za dva do tri tedna. Lastnica apartmaja mi je povedala, da v tem času še nikoli niso imeli prižgane centralne kurjave. 


Lepo je z različnih kotov opazovati jezero in njegovo spreminjajočo se barvo. Meni so všeč vse, od črne do smaragdne. 


Pri mojem apartmaju so imeli zmerno pisane zasaditve. Kombinacijo petunij in bidensov bi si zelo rada ogledala avgusta - kako zdrave in razraščene bodo.

P.S. 

Na Weissensee pravzaprav ni nič novega. Razen tega, da se še bolj trudijo za goste. Prijeten občutek, priznam. 

4 komentarji:

  1. Tisti mulc, v golu, v beli majici je moj! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hja, Avstrijci resnično vedo, kaj je pomembno. Pravzaprav se sploh ni potrebno daleč peljat. Mi mnogokrat s kolesom le "preskočimo" Kozjak in kolesarimo po avstriji, saj so ceste mnogo, mnogo boljše, vozniki mnogo, mnogo bolj strpni, okolica takooooo urejena, hiše spedinane v nulo, in še bi se kaj našlo. Resnično se pozna razlika!
    Lep dan med rožicami!

    OdgovoriIzbriši