sreda, 4. maj 2016

Gluten in zastrupitev

Prejšnjo sredo sem si najprej privoščila pico, v četrtek pa še pošteno porcijo testenin. To, vsaj zame, nenavadno veliko porcijo glutena sem relativno dobro prebavila - vsaj tako sem sklepala. V petek sem si drugič v življenju naročila jagenjčka. V restavraciji so mi povedali, da je več dni mariniran v pomarančnem soku in zeliščih. Niti ni bil tako slab, vendar sem pojedla samo polovico porcije - na srečo.

Nekaj ur kasneje se je začelo - bolečine v črevesju, krči, vetrovi. Vse skupaj niti ni bilo tako moteče in sploh nisem pomislila na zastrupitev. V soboto so se težave nadaljevale; karkoli sem pojedla, sem dobila krče, trebuh se je napihnil, šlo mi je na bruhanje (v življenju sem samo dvakrat bruhala, zato so takšni impulzi zame zelo alarmantni).

Dogajanje v črevesju sem poskusila pomiriti s probiotiki in encimi, čaji, masažo, hojo, ležanjem ... Nič ni pomagalo. V nedeljo, okoli poldneva, sem posegla po še enem sredstvu, Rizolu s klinčki. To je mešanica zelišč v olju, ki je obogateno s kisikom. Vedno ga imam s sabo, tudi ko grem na potovanje, ker pomaga pri vsem, tako pri ranicah, da se hitreje zacelijo, kot pri parazitih in vnetjih.

Rizol doziramo postopoma, začnemo s 3 x 1 kapljico na dan in naslednji teden povišamo dozo na 2, nato na 3, do 3 x 10 kapljic na dan.

Takšno postopno doziranje mi v nedeljo ni čisto nič ustrezalo, zato sem vzela kar 3 x 5 kapljic. Eeee, hja, kaj naj rečem, kapljic je bilo preveč. Občutno preveč. Torej, dragi moji, držite se navodil, ki so na izdelkih:)


Situacija v črevesju se je malo pomirila, predvsem krči. V ponedeljkovo jutro sem se zbudila rahlo mačkasto. Počutila sem se, kot bi celo noč plesala, pila in jedla mastno hrano. Rizol je v črevesju pospešil razstrupljanje, ti strupi so se celo noč predelovali in izločali preko črevesja in jeter, zato sem bila zjutraj tako utrujena. Jaz sem spala, moji organi pa so delali.

Kako dobro (razstrupljevalno) deluje rizol sem lahko zavohala v svojem blatu - nič ne bom imela proti, če mi tega vonja ne bo več treba vohati.

V torek sem imela bolečih kolik in ostalih tegob že dovolj, zato sem pri svoji terapevtki prosila za termin in šla na bioresonanco. Ugotovila je, da sem se res zastrupila, ampak na srečo z manj nevarnimi bakterijami. Strinjala se je, da je bila velika količina glutena, ki sem ga pojedla dan prej, dodaten obremenilni dejavnik. Črevesje je bilo vzdraženo in vneto, kar je omogočilo bakterijam iz oporečne hrane, da so si privoščile zabavo.

Ob devetih zvečer se je vse umirilo. Terapija je začela delovati in zopet lahko normalno funkcioniram. Vedno znova sem fascinirana, kako črevesje vpliva na naše počutje - in to je bil tudi razlog, da sem napisala ta prispevek. Vse prevečkrat pozabljamo, da je črevesje dolgo 7,5 metra in po površini meri 400 kvadratnih metrov. To je pa že pomemben "kaliber", a ne?

7 komentarjev:

  1. Ne maram hrane v restavracijah, ker jim ne zaupam. Najraje si kuham, saj je narejeno lahko tudi v 15 minutah.

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimivo. Včasih se prileže kaj... drugačnega, 'hitrega'...ali kakorkoli bi to že imenovali. Posledice pa so... nepredvidljive. Nekomu ni nič, drugemu katastrofa. Jaz bi že bila med katastrofo :)
    Prijeten preostanek tedna.

    OdgovoriIzbriši
  3. Gospa Helena, tole je zelo poučen prispevek.
    Imela pa bi vprašanje - Kako bioresonanca pomaga pri vsem tem? Z bioresonanco namreč nimam nobenih izkušenj in mogoče bi tudi meni koristila v primeru ponavljajočih prehladov.

    Lepo pozdravljeni,
    Maja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bioresonanca je odlična metoda za diagnostiko in zdravljenje, tudi za ponavljajoče prehlade. Dober terapevt bo namreč ugotovil, kaj slabi vaš imunski sistem, da ste tako pogosto prehlajeni.

      Izbriši
  4. Malce zavajujoč naslov. Tisto, da je bilo črevesje zaradi glutena že vneto, je lahko le domneva. Morda pa je črevesje, v dobrem stanju in je zato takoj zreagiralo, da je preprečilo vstop strupom v kri, kar bi bilo veliko bolj neugodno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Naslov ni zavajajoč, ker je moja terapevtka to ugotovila. Ker sem čez praznike pleskala, nisem mogla uporabljati kuhinje. Jedla sem zunaj in pojedla (zame) prevelike količine glutena.

      Izbriši
  5. Pozdravljeni, Helena.

    Mi morda lahko zaupate katero bioresonanco priporočate oz. katerega terapevta? Želela bi namreč na pregled pa v tej poplavi ponudnikov ne vem koga izbrati.

    Lep pozdrav,
    Petra

    OdgovoriIzbriši