ponedeljek, 9. maj 2016

Aktivna opica in slikarsko platno

Pa ostanimo še malo pri astrologiji - ker je tako zanimiva ...

Pošteno smo že v letu opice. Ker je to kar močna žival, pa tudi aktivna, je njen vpliv polariziran: enim močno ustreza, enim pa čisto nič. Od decembra (zimski solsticij), ko se začne kitajsko novo leto, do junija (poletni solsticij), se energija leta spreminja od zelo yin do zelo yang. Kar se seveda odraža tudi v vremenu, saj kitajska astrologija ni nič drugega kot več tisočletno opazovanje narave.

Zanimivo je to, da bo junija vladala najbolj yang energija (aktivna, močna), vendar je mesec opice avgust, zato se bo njena moč "potegnila" še v ta mesec. Do jeseni nam ne bo dolgčas.

Če se čudite, kaj "nenavadnega" počneta Angela Merkel in Miro Cerar (mislim na hitra, skoraj impulzivna dejanja od lanske jeseni naprej), potem imam zelo preprosto razlago: oba sta kovina yang (po kitajskem horoskopu), tako kot opica, vladar leta. Torej letos dobivata izredno močno podporo za svoj - ego.

Me je kar malo strah, kam ju bo katapultirala kovina yang, ki bo močna še do jeseni. Ta element namreč predstavlja vojsko, avtoriteto, brezobzirnost, agresivnost ... V njunih horoskopih tudi navidezne prijatelje. Bomo vsi skupaj skrbno opazovali, kaj bosta počela.

Ko bi vedeli, kako lepo urejen vrt imam letos! Ne, ne bom vam pošiljala slik, saj od zavisti ne boste mogli spati. Seveda govorim o loncih, napolnjenih s svežo zemljo, ki razporejeni po vrtu čakajo, da jih posadim s sezonskimi rožicami. Imela sem pomočnika, ki mi je opravil najtežja dela (še enkrat hvala!), zato me lonci kot prazno slikarsko platno čakajo, da jih "poslikam".


A ni krasen pogled? Vse možnosti so odprte, lahko bom kreativna in drzna.

Moj vrtnarski pomočnik se je na začetku še čudil, kaj bom z 8 x 70 litrov zemlje. Na koncu je ostala ena in že sedaj je jasno, da potrebujem najmanj 3 dodatne vreče. Če koga zanima: že več let uporabljam zemljo N8, ki je po mojem mnenju najboljša zemlja za sezonske rastline.

Še kar nekaj dela me čaka, ampak to so podrobnosti. Če v teh dneh tudi vi sadite rožice, ne pozabite, da bo letošnje poletje zelo verjetno zelo vroče. Zato izberite takšne, ki dobro prenašajo sušo. Kaj, če bodo redukcije vode?


Letos bom tudi malo vrtnarila (čeprav pridevnik malo kar izpustite, ker pri meni, ko gre za rastline, ni omejitev ...), zato na posaditev čakajo sadike. 

1 komentar:

  1. Tak krasen hobi je tole vrtnarjenje... Ste mi dali navdih, da zasadim vsaj nekaj novih cvetlic. Takšnih, za vroče dni :)

    OdgovoriIzbriši