torek, 8. marec 2016

Jezik rož za 8. marec

Če želite biti danes zelo "kul", vsaj tako berem na spletu, potem se morate obnašati "anti - osmomarčevsko". V smislu: ne nosi mi rož in bombonjere, ker še nisem mrtva; če mi samo za Dan žena prineseš rože, potem me ne ljubiš; ženske smo dovolj enakopravne, zato je Dan žena nepotreben praznik.

Hja, očitno nekateri ne vedo, zakaj sploh praznujemo mednarodni dan žena. Jaz vem, zato ga z veseljem praznujem in z veseljem sprejemam rožice.

Na jutranjem treningu v fitnesu me je čakala rumena vrtnica, pisan šopek pa sem si po treningu kupila kar sama.

Včeraj sem še enkrat prebrala zelo dober roman Jezik rož (pisateljica Vanessa Diffenbaugh). Na koncu romana je seznam rož in njihov pomen, ki ga je avtorica sestavili iz različnih, tudi zgodovinskih virov.


Vrtnica, rumena - nezvestoba

Hmmm, kako si naj to razlagam? Bo trener nezvest meni, ali jaz njemu? Je pa, lisjak, dajal rumene vrtnice vsem ženskam, tudi tistim, ki hodijo trenirat k drugim trenerjem. Ha, pa imamo dokaz za nezvestobo!!!

V mojem šopku, ki sem ga si ga sama kupila, prevladujejo nageljčki. Pomen: pohiti. Ja, ljubezen, pohiti, kje se obiraš?

3 komentarji:

  1. Ja iiii, kako lepo. Lep dan, lepo praznovanje, te "starke" pa naj nam bodo v navdih in motivacijo:

    http://www.mindbodygreen.com/0-21509/7-super-fit-women-ages-66-to-97-who-will-inspire-you-to-get-off-your-butt-now.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Cvetlice vedno polepšajo. Na 8. marec... če so iz srca, še bolj. Glede na to, da vaš trener morda ne obvlada simbolike, je pa zelooooooo pohvalno od njega. Pozornost in pol. Punce se moramo pa tudi same pocrtljat. Morda... pa je ljubezen že za vogalom.
    p.s. Vanja, starke?! Meni so vedno v navdih.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ampak točno takšni dogodki nas bogatijo, so najlepši spomini.

    OdgovoriIzbriši